Het zijn niet alleen de wings maar ook het anker.
Daar heb je zeker een punt !
Traveler weet het wel! ![]()
Er zijn ook vliegende vissen hé, die even over de zee heen vliegen, met echte vleugels, alvorens de diepte in te diven, niet heel diep maar dat kunnen sommige Winged Breitlings (waaronder mijn B-1) ook niet.![]()
Dus daar heb je je diver-wings connectie.
Ik kan er met mijn kop niet bij hoe iemand het bedenkt om op het vlaggeschip, de Navitimer, de plaats voor het eigen logo prijs te geven voor het logo van een ander, AOPA. Een ander die 70 jaar geleden zeker een rol heeft gespeeld (leuk voor een special edition), maar op wiens actuele handelen Breitling geen invloed heeft en die in de huidige maatschappij een rol speelt die je sketchy kunt noemen in de waarste zin van het woord (Freedom to Fly) en niet op een guitige manier, zoals dat bij Breitling past. Klinkt dat woke? Daar is dan niets mis mee. Toen de nieuwe Navitimer verscheen heb ik me gehaast nog een van de laatsten met het B-logo te bemachtigen. Fotootje voor de sfeer. ![]()
Daar denk ik toch anders over. De Navitimer is ontwikkeld voor AOPA en pas na een paar jaar voor iedereen toegankelijk. Net als de Twinjet vind ik dit ook mooi.
Smaken verschillen Gelukkig, anders werd het wel heel eentonig ![]()
Nee. Nu krijg je juist geen nieuwe Navitimer meer met het eigen logo van het merk. Dat is juist extreem eentonig, En stupide! Het AOPA-logo is leuk voor een special edition.
Deze en de gele Avenger van @Dave76 komen voor mij op de tweede plek van tofste Breitling in dit topic! Ik zet mezelf heel bescheiden op 1. op drie vind ik de Avenger Seawolf? Van @MPK erg vet. Destijds bijna gekocht in 2018. Wie weet? Als hekkensluiter een moderne Premier dan!
@iMaik88 tof dat je ‘m zo gebruikt. Nu nog handschoentjes met gele accenten
. Ook erg gaaf dit horloge. Een g-shock op steroïden.
welke Avenger ?? Ik heb geen Seawolf … ![]()
Vandaar het vraagteken. Het betreft de Blackbird zag ik later.
De Wings discussie maakt altijd veel los in onze club, mooi om te zien dat er zoveel passie achter zit bij iedereen, ongeacht je mening ![]()
Zelf ook erg blij dat ik een mooie mix van Wings en B heb. AOPA doet mij zelf ook minder, om redenen die hierboven al zijn aangehaald. Volgend jaar 75 jaar Navitimer, hopelijk durven ze er iets cools van te maken.
Gelukkig mag ieder z’n eigen smaak hebben en uitdragen! Zoveel mensen zoveel meningen.
Foto voor de sfeer dan maar.
Hét model waarmee mijn Breitling voyage begon in 1998. Een echte sketchy old skooler wat dat betreft.
Veel, héél veel glim, ‘onzichtbaar’ glas, drukke maar zeer comfi Pilotband met veel schakels, bicolor en Wings natuurlijk!! ![]()
Helaas met 38mm nu te klein voor mij en wordt niet meer gedragen maar wel bewaard!
Een Headwind, die zie je niet vaak meer! ![]()
Leuk thanks!