Zo leuk dit ! Dank Japanse mede-liefhebber dat u dit pak ‘m beet 30 jaar niet gedragen heeft ondanks dat er maar 300 zijn ! Of u bent heeeeeeel zuinig geweest met uw spullen, dat kan natuurlijk ook ! ![]()
Nice ![]()
![]()
![]()
![]()
Graag z.s.m. foto’s sturen ![]()
![]()
Doen we ![]()
Hoe was de ervaring bij Breitling Tenerife?
Opzich leuk, alleen moet ik toch mijn verwachtingen bijstellen. Iedere keer als ik naar een Store of AD ga heb ik hoge verwachtingen en kom ik toch weer enigszins teruggesteld weer weg ![]()
Ik had dat op Schiphol, beide zaken (Breitling store en AD) op Tenerife maar ook in mijn eigen provincie.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik telkens elke store etc. vergelijk met die in Luxemburg-stad en Düsseldorf. En dat is uiteraard niet eerlijk.
Dus ook op Tenerife vond ik het weer tegenvallen. Er ligt twee-en-een-halve Premier, hier en daar een verdwaalde Avenger en de Navitimers waren ook summier.
Graag had ik de Avenger Frecce Tricolore gepast. Helaas niet aanwezig, wat ook zeer begrijpelijk is, maar een Avenger Night Mission had ik wel verwacht te passen en die was er ook niet ![]()
Er lag ook geen enkele met een stalenband, alleen op leer.
Wat wel een voordeel is hier op Tenerife; de prijzen zijn 20% lager dan in NL. De Premier die ik gepast heb, was 7200,- (leer)
Dus uiteindelijk op deze twee verlekkerd ![]()
![]()
![]()
Deze gele wijzerplaat zou ik niet snel kopen, maar de Night Mission is zeker een optie, een compleet zwarte horloge.
Leuk, alvast proficiat ![]()
Beide mooie Breitlings ![]()
De Avenger night mission lag er vorig jaar nog wel, enkel de gewone 42mm niet de chrono.
Wou die toen ook graag even zien, echt wel een gaaf horloge met die wijzerplaat.
Verder weinig staal inderdaad. De Top time was toen net uit geloof ik daar lagen er wel een paar van. En veel Superoceans natuurlijk blijft toch een zon-zee-strand sfeertje daar ![]()
Plaatje van de Colt nog maar
Heel mooi!
Gefeliciteerd! Mooie Superocean
Gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
Mooi hoor ![]()
En welkom bij de club ![]()
Mooi hoor, gefeliciteerd ![]()
Welkom bij de club!
Mooie Breitling, prachtige kleurencombi ook!
En, niet onbelangrijk, mét Wings logo! ![]()
![]()
Zal het bij eentje blijven??![]()
Nee ![]()
![]()
![]()
Loempia nu officieel sketchy en dit is het begin van het einde ![]()
![]()