Breitling Only Deel X (Deel 10)

Dat is wel genieten hier van jullie foto’s allemaal
Daar kan ook geen ander merk en/of topic tegenaan!!!
Breitling blijft het mooiste :blush:

6 likes

…nog eentje dan:

18 likes

Hey @MPK als de backlight het niet meer doet, is dat omdat de batterij bijna leeg is?

20 likes

Ik denk dat de ballon opgepompt moet worden :laughing::crazy_face:

1 like

Hahaha, kzal mn fietspomp meenemen naar m’n AD :rofl:
Nu is er ~2 jaar geleden een batterijtje in gegaan, toch geen geweldig lange levensduur…

1 like

Goedemiddag!

21 likes

Zijn er nog andere problemen? Staan de wijzers niet goed uitgelijnd met het display? Werken er nog andere functies niet?

Dan is de kans 90% dat het aan de batterijen ligt.

Het is mogelijk dat het al 6 maanden of langer op de markt was toen het werd gekocht.

3 likes

Je kunt het ook zelf doen: twee 394-batterijen, de juiste schroevendraaier en een beetje siliconenvet voor de afdichting :ok_hand:

3 likes

Bedankt!!!
Wijzers lopen altijd uit na verloop van tijd, deze heeft nog het originele uurwerk met het nodige ‘karakter’…
Maar zal wel een platte batterij zijn idd, de AD heeft hem bij aankoop voorzien van nieuwe batterijen - 2 jaar geleden.
Zelf aan prutsen ga ik niet doen, bandjes wisselen doe ik wel maar deze mag de AD lekker zelf openschroeven. Zolang er garantie op zit mogen zij het doen

3 likes

Die van mij doet hetzelfde, maar ik weet ermee te leven.

Je hebt gelijk, je mag absoluut niet “prutsen” op een horloge als dit :joy:

3 likes

Die € 5,- meer bij de AD is net te veel voor een horloge van 8000,- :rofl::rofl::rofl:

Dat maakt de koffie wel weer goed tijdens het wachten :laughing:

De goedkoopste servicebeurt bij Breitling voor een Ana-Digi kost €240, en met een beetje pech sturen ze het horloge terug naar Zwitserland om de module en wijzers te vervangen… minimaal 3 maanden… :woozy_face:

2 likes

10 likes

Haha ja ik zie het zoals een mechanisch horloge opwinden, maar dan even de wijzers goedzetten op een quartz van ~5k :sweat_smile:

Die hoop ik nog ff te kunnen uitstellen! Geldt batterijwissel als een service bij onze vrienden van Breitling ? :melting_face:

1 like

Ah de Breitling Perpetual Oyster Just Master :ok_hand:

Mooi apparaat wel :wink:

1 like

Ik heb geen idee, maar ik wilde het risico niet nemen en ik heb absoluut geen vertrouwen in de kleine lokale juwelier…

1 like

Familiefoto…:heart_eyes:

21 likes

:joy: :ok_hand:

15 likes

Verkeerde topic :rofl::rofl::rofl:
Dit is als vloeken in een kerk :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

Prachtig :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like