Breitling Only Deel X (Deel 10)

De goedkoopste servicebeurt bij Breitling voor een Ana-Digi kost €240, en met een beetje pech sturen ze het horloge terug naar Zwitserland om de module en wijzers te vervangen… minimaal 3 maanden… :woozy_face:

2 likes

10 likes

Haha ja ik zie het zoals een mechanisch horloge opwinden, maar dan even de wijzers goedzetten op een quartz van ~5k :sweat_smile:

Die hoop ik nog ff te kunnen uitstellen! Geldt batterijwissel als een service bij onze vrienden van Breitling ? :melting_face:

1 like

Ah de Breitling Perpetual Oyster Just Master :ok_hand:

Mooi apparaat wel :wink:

1 like

Ik heb geen idee, maar ik wilde het risico niet nemen en ik heb absoluut geen vertrouwen in de kleine lokale juwelier…

1 like

Familiefoto…:heart_eyes:

21 likes

:joy: :ok_hand:

15 likes

Verkeerde topic :rofl::rofl::rofl:
Dit is als vloeken in een kerk :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

Prachtig :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Haha ja veel beter! :star_struck:

Wow, prachtige collectie

2 likes

Haha foutje, maar als er iemand Breitling een warm hart toedraagt :blush:

20 likes

En dan heeft Breitling nog zooooooooo veel leuke kleurige wijzerplaten gemaakt , toen en nu ! :smile:

Maar fraaie collectie hoor! :ok_hand:t2:

1 like

Een geluk dat smaken verschillen of we liepen allemaal met n oranje horloge rond :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Of geel…… :sweat_smile:

Ja ik heb ook niet helemaal het gemiddelde referentiekader wat dat betreft :see_no_evil:

24 likes

Mooi kwartet…:smiling_face_with_three_hearts:

Goedemorgen

18 likes

14 likes

Navitimer Montbrillant op pilot… wat denken jullie ? Enkel de aansluiting op de kast stoort me n beetje maar hier is helaas geen oplossing voor :smiling_face_with_tear:

17 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar het was mij niet opgevallen en ik stoor mij er niet aan.

1 like

Ik stap zo in de auto naar mijn favoriete Boutique in Apeldoorn. Even ideeën opdoen en beetje passen. Bijna 2 uur rijden :rofl:

3 likes