Breitling Only Deel X (Deel 10)

Prachtig :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Haha ja veel beter! :star_struck:

Wow, prachtige collectie

2 likes

Haha foutje, maar als er iemand Breitling een warm hart toedraagt :blush:

20 likes

En dan heeft Breitling nog zooooooooo veel leuke kleurige wijzerplaten gemaakt , toen en nu ! :smile:

Maar fraaie collectie hoor! :ok_hand:t2:

1 like

Een geluk dat smaken verschillen of we liepen allemaal met n oranje horloge rond :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Of geel…… :sweat_smile:

Ja ik heb ook niet helemaal het gemiddelde referentiekader wat dat betreft :see_no_evil:

24 likes

Mooi kwartet…:smiling_face_with_three_hearts:

Goedemorgen

18 likes

14 likes

Navitimer Montbrillant op pilot… wat denken jullie ? Enkel de aansluiting op de kast stoort me n beetje maar hier is helaas geen oplossing voor :smiling_face_with_tear:

17 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar het was mij niet opgevallen en ik stoor mij er niet aan.

1 like

Ik stap zo in de auto naar mijn favoriete Boutique in Apeldoorn. Even ideeën opdoen en beetje passen. Bijna 2 uur rijden :rofl:

3 likes

Dat vind ik ook niet mooi.
Is daar geen betere oplossing voor ?

1 like

En 2 uur terug ?
Whow…

1 like

Vind het niet storend hoor! Best gaaf, dit zou op een milanese misschien ook wel cool zijn.
Sowieso fan van de Montbrillant, erg mooi met die rode cirkel in het midden :ok_hand:

2 likes

Ja :laughing:
Ook even eten, winkelen etc.

Er bestaan helaas geen curved endlinks voor n pilot band, deze zijn gemaakt voor kasten met rechte aansluiting zoals de chronomats… En n navitimer band is onbetaalbaar.

Moest de diameter nu nog 3mm groter zijn zou ik helemaal blij zijn :wink:

1 like

Maak je ook foto’s van wat je gaat passen ?
Leuk om mee te kijken.

1 like

Wat kosten die dan ?

1 like