Karige ADs van tegenwoordig
Oh ja. Dit vind ik zo gaaf.
Ga je aan je Deus sleutelen…? Of Ironman zwemmen/rennen/fietsen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde van de week in Geneva nog een leuk kleding item kopen… hebben ze die hele kleding toestand geskipt in de boutique! Beetje erg jammer ![]()
![]()
Deze toevoeging maakt wel het verschil. ![]()
Ja dat was een foutje ![]()
![]()
![]()
Moest alleen de foto zijn… Krijg je als met die dikke worstenvingers op zo’n kleine schermpje moet tikken ![]()
Thanks dit was ook een hele zoektocht ! Het moest een jaren 90 breitling zijn( vind ze zo tof) maar niet met gouden accenten want dat is vaak gold plated ( persoonlijk heb ik liever vol goud ) dus daarom een volledig stalen, maar ook niet helemaal gepolijst dan word het voor mij te bling. Dus moest het een geborstelde zijn en natuurlijk met UTC. Hele zoektocht maar met een beetje geduld en veel checken ben ik er toch gekomen ![]()
Breitling heeft het echt heel extreem gemaakt met de UTC modules destijds, als ik je bericht zo lees was dit iets te veel geweest qua bling? ![]()
Niet van mij ook hoor dit horloge, maar ik vind dit wel next level cool haha. Helaas totaal onvindbaar these days.
prachtige Navitimer! Met cijferindexen zie je ze niet veel ![]()
Dit is de wel gave versie ! Full goud , ik doelde meer op de gouden accenten zoals de kroon, knoppen enz bij de two tone versie die waren meestal gold plated , en de stalen gepolijste versie is me iets te bling naar mijn smaak wel mooie horloges natuurlijk. Maar deze full gouden vind ik wel gaaf hoor
Houden jullie morgen de communicatiekanalen goed in de gaten…? Morgen komt er een hele mooie Breitling uit ![]()
Althans mijn mening ![]()
Ik heb hem al gezien, helaas mocht ik geen foto maken en delen.