Breitling Only Deel X (Deel 10)

Thanks dit was ook een hele zoektocht ! Het moest een jaren 90 breitling zijn( vind ze zo tof) maar niet met gouden accenten want dat is vaak gold plated ( persoonlijk heb ik liever vol goud ) dus daarom een volledig stalen, maar ook niet helemaal gepolijst dan word het voor mij te bling. Dus moest het een geborstelde zijn en natuurlijk met UTC. Hele zoektocht maar met een beetje geduld en veel checken ben ik er toch gekomen :slight_smile:

3 likes

19 likes

Breitling heeft het echt heel extreem gemaakt met de UTC modules destijds, als ik je bericht zo lees was dit iets te veel geweest qua bling? :star_struck:
Niet van mij ook hoor dit horloge, maar ik vind dit wel next level cool haha. Helaas totaal onvindbaar these days.

7 likes

:star_struck: prachtige Navitimer! Met cijferindexen zie je ze niet veel :ok_hand:

3 likes

Dit is de wel gave versie ! Full goud , ik doelde meer op de gouden accenten zoals de kroon, knoppen enz bij de two tone versie die waren meestal gold plated , en de stalen gepolijste versie is me iets te bling naar mijn smaak wel mooie horloges natuurlijk. Maar deze full gouden vind ik wel gaaf hoor

2 likes

Morning :sunglasses:

18 likes

Houden jullie morgen de communicatiekanalen goed in de gaten…? Morgen komt er een hele mooie Breitling uit :blush:
Althans mijn mening :sweat_smile:
Ik heb hem al gezien, helaas mocht ik geen foto maken en delen.

5 likes

Erg benieuwd, zie wil hints in de socials:

https://www.instagram.com/p/Dctl9KCCtpc/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=NTc4MTIwNjQ2YQ==

1 like

De nieuwe Gallet modellen? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

1 like

We gaan het zien hier toch ?

1 like

En nog meer…

1 like

Vast wel :blush:
@NaviTom is er altijd als de :chicken::chicken: bij :grin:

2 likes

Ben benieuwd…:slightly_smiling_face:

1 like

Nou Jeroen, je maakt ons wel benieuwd zeg! Hebben ze je een NDA laten tekenen, of wil je het gewoon niet delen? :rofl:
Ik kan wel beginnen raden, maar het is vast makkelijker om gewoon een nachtje te slapen

1 like

Een nieuwe Aeropsace met de nieuwe B70 ?? :roll_eyes: :crazy_face:

2 likes

Ik heb beloofd niets te zeggen en/of foto’s te delen, niet dat ik een foto heb gemaakt :rofl:
En inderdaad een nachtje wachten is sneller :sweat_smile:

1 like

:partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: Sinds vandaag TL-2

7 likes

IMG_5521

5 likes

21 likes

Vet! De Twinjet is terug :blush:

4 likes