Zou de hele horlogemarkt niet dezelfde klappen hebben gekregen afgelopen jaren? Breitling doet het erg netjes tov een aantal andere merken denk ik. Ben wel benieuwd naar Gallet en UG dit jaar, gaan ze wellicht toch wat in Breitlings vaarwater zitten.
Ja dat denk ik wel. Er is heel veel concurrentie, zeker met de smartwatches etc.
Veel mensen zien de meerwaarde van ambacht niet meer in helaas ![]()
Daarnaast denk ik wel dat voor de Europese markt, zeker met UG, dit een goede keuze is. Uurwerk hebben ze al en zo blijft het bestaan van Breitling gegarandeerd, ook in de toekomst.
Ik heb er uiteraard geen verstand van, maar ik heb een gesprek gehad met iemand die een redelijk hoge functie heeft bij een zeer gerenommeerd horlogemerk. En daar werd mij wel een hoop duidelijk over de marketing en dat soort dingen.
Maar ja, niemand heeft een glazenbol…
Oh, dat zeker. Maar of je zit aan de top of aan de onderkant, het midden krijgt klappen. Het is niets voor niets dat ze twee andere merken erbij trekken. Maar het is niet best, zoveel is wel duidelijk.
Blackbird zou ik graag willen met stalen band.
Zou wel mn superocean 13340 moeten vertrekken ![]()
Ook weer lastig
Hier staat een zeer mooie oer Blackbird.
Reeds wat interesse van andere leden, maar het kan ook zeer goed zijn dat hem gewoon hou, want dit gaat pijn doen. ![]()
![]()
Yes
Niet die
Daar krijg je spijt van!
Heb de zwarte ook nog !! ![]()