Rijden met een Honda motor toch ……
Heb via de whatsapp catalogus van Breitling outlet store een mooi horloge gezien waar ik al een tijdje (nieuw) naar op zoek ben. Weet iemand of de hierin weergegeven horloges ook daadwerkelijk op voorraad zijn in de winkel in Roermond en ter plekke te passen /mee nemen?
Ja klopt, de motor is het probleem ook niet. Het is de accu met het bijbehorende managementsysteem. En die Stroll is ook een k*t coureur. Dat krijg je als pa teveel geld heeft, dan koop je gewoon een team en kan je zoon gaan rijden ![]()
Wel weer even wennen aan zo’n klein zwaar stalen dikkertje om de pols na jaren vintage Tudor en een lichtgewicht Aerospace.
Mijn eerste “echte” horloge was een breitling steelfish met dezelfde dialkleur en structuur als deze en het voelt toch wel weer een beetje als thuiskomen.
Verrassend leuk deze colt GMT!
Nu op jacht naar een rubber strak met vouwsluiting voor de afwisseling!
Echt een hele mooie Breitling ![]()
Jij hebt ook een paar toppers hoor ![]()
![]()
Wat zou dit doen op oranje verweerd/vintage look diaboliq
Breitling verliest 30 a 70% van zijn waarde. Afhankelijk van de leeftijd, kleur, staat, onderhoud…
Reken op termijn dus uw onderhoud erbij. Toch om de 5 a 7 jaar ± 750 euro (wat alleen maar oploopt) en dan heb je wel een afgestempeld boekje. Reken er ook nog eens de indexering bij.
Kortom, investeren op lange termijn in Breitling is niet echt de beste investering denk ik.
Ik heb zelf een Navitimer en bij Breitling gaat er voor mij niks boven. Ik denk dat die samen met de Chronomat het beste hun waarde houden.
Absoluut! Zou het ook goed doen op een witte rubber band.
Ik draag hem in de zomer ook vaak op de Outerknown strap … maar die ben ik dus vergeten mee te nemen ![]()
Oude foto…
Maar wit rubber zou inderdaad ook prima kunnen
Lekker zomers
De nato staat wel goed (heb zelf de groene) maar dan vind ik hem wel erg topzwaar.
Dat is inderdaad zo ja , je moet hem dan niet te los dragen.
Ik heb die van mij ook jammer genoeg weg gedaan. De tricolori won het toch steeds ![]()
Oef dit is wel de mooiste kleur inderdaad ![]()