Ik vind ze mooi de nieuwe Chronomat ![]()
De reductie in de dikte is mooi, en ook de verstelbaarheid van de stalen band is fjin. Maar de aanpassing van de bezel vind ik een verslechtering. De geschroefde bezel en riders zijn mooier.
Dat vind ik dan juist weer helemaal niet…
Yes sir. Ken de verkoper niet en de foto’s zijn beroerd, maar het kan iets zijn omdat de verkoper er vermoedelijk wel eens vanaf wil na 1.5 jaar ![]()
Prachtige Avenger ![]()
![]()
![]()
Dank U ![]()
Thx!
Was niet eens bekend met dit model maar toch stoer ding. Gaat in je kop zitten ![]()
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik tot op heeen nog niet in bezit ben van een Breitling maar dat kan zo veranderen.
Bedankt.
Die oranje is wel netjes ja! Alleen dat Iron Man poppetje had niet gehoeven…
Ik vind het zelf raar dat je zo’n horloge kan kopen zonder een Iron Man te hebben afgerond.
Mee eens, toch zeker die ‘Finisher’ editie moet beperkt worden voor de echte uitspelers van Iron Man.
Ik heb zelf nooit in de Orbiter 3 gezeten, maar draag toch een stukje van de ballon aan m’n pols, mag dat wel? ![]()
Als ik klein was heb ik wel een ballon opgeblazen ![]()
Zou de Premier ook een update krijgen…?
Ik stop mijn brood altijd in aluminiumfolie, dus mag ik hem dragen ![]()
Denk niet dat er dit jaar nog veel gaat gebeuren bij Breitling zelf ( buiten de launch van Gallet ) en volgend jaar zal de focus liggen op de Navitimer die dan 75 jaar bestaat ?