Breitling Only Deel X (Deel 10)

Môgge!

30 likes

Môgge!

31 likes

Môgge!

27 likes

Vandaag een breitling diver pro bandje op de breitling site besteld. €95,- inclusief verzendkosten en waarschijnlijk weer in een mooi breitling mapje geleverd. :slight_smile:

Ook even online gekeken bij V.Baal Nijmegen. €95,- + €10,- verzendkosten en waarschijnlijk zonder mapje. Koekoek…

4 likes

Woensdagse lizard bandwissel.

25 likes

Vergeet de pushpennen niet, die krijg je er bij een AD ook niet bij.

Ja inderdaad. Die zitten er ook bij en kosten €20,- bij V.Baal.
Dit roept wel vragen op eerlijk gezegd richting V.Baal…weet iemand hoe dit zit?

Niet alleen van Baal hoor. Volgens mij doen alle AD’s dat. Geloof dat hun de banden ook alleen in het plastic aangeleverd krijgen.

1 like

Dat vind ik wel erg aan de prijs. Van Omega, Zenith en Panerai kosten ze me niet meer dan 4 euro per stuk (6 euro zie ik voor de Zeniths).

Maar ja als je € 550 durft te vragen voor een kroko band moet je wel de springbars op hetzelfde prijsniveau brengen.

Even doorrijden naar Van Hell in Apeldoorn, perfecte service :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:
Dat is een boutique waar je wel de band geleverd krijgt in een doosje incl. pennen.

28 likes

Mooi hoor ! :ok_hand:

1 like

26 likes

17 likes

Vandaag nieuw rubber 24-20 bandje op mijn superocean black steel gemoteerd. Ik heb daarbij alleen mijn 20 mm springbar gesloopt en wil een nieuwe bestellen.

Ik heb geen schuifmaat om dit op te meten.
Weet iemand de dikte van deze 20 mm springbar?

Goedemorgen

17 likes

26 likes

Avenger vandaag

25 likes

Bijna weekend😊

24 likes

Ik dacht laat ik eens een @Marc_B1 ‘tje doen!

Momenteel ook m’n enige Breitling in de roulatie!:grimacing:

Ben tevens fanatiek Breitlingpennen collecteur.

21 likes