Breitling Only Deel X (Deel 10)

Mooie set :ok_hand:

1 like

Ziet er cool uit zo’n setje en zeker niet gek bij deze horloges maar ik heb een HEMA tandenborstel en wat dreft :rofl:

1 like

Thanks! Ja dat blijft echt een geweldig apparaat, nog geen seconde spijt van gehad.

Bedankt man! Weinig meer te wensen, maar altijd leuk om rond te kijken :sweat_smile:

3 likes

Ter vermaak: https://fhm.nl/entertainment/breitling-dropt-krankzinnige-navitimer-duo-en-dit-zijn-serieus-next-level-horloges

3 likes

Dat werkt net zo goed :rofl::rofl::rofl:. En is een stuk goedkoper :laughing::laughing:

Ik heb dit setje voor kerst gekregen en ben er super blij mee :blush:. Ik ben sowieso gek op dit soort hebbedingetjes, past lekker bij de verzameling.

1 like

Leuk verhaal :blush:
Uiteraard ben ik het er helemaal mee eens, stukje top techniek. En dat je ze niet koopt om alleen de tijd te lezen.

Bosje (Trio!:astonished:) Breitlings!

2 likes

Nadat ik een tijd terug mijn zwarte Superocean a17366 heb verkocht is mijn oog nu op een blauwe variant gevallen. Zie foto hieronder.

Weet iemand er toevallig een te koop? In 42mm, in Nederland en idealiter op staal.

IMG_2826

8 likes

24 likes

Zonde, heb een zwarte voor je liggen :sweat_smile:

Mooi voor de zomer.

25 likes

Ja, zwart is zeker ook mooi. Heb ik dus gehad, alleen niet op staal. En stiekem vind ik blauw erg mooi.

1 like

Hier ook ff een triootje :blush:

28 likes

Wel een NL naam :sweat_smile:

9 likes

Geweldig :ok_hand:

2 likes

23 likes

28 likes

Bandwissel.

23 likes

Blijft toch 1 van m’n favorieten !