Breitling Only Deel X (Deel 10)

Bijna weekend!

19 likes

Zo dan! Lekker man, dan istie zo goed als voor de helft van de prijs! Was dit een pre-owned of helemaal nieuw?
Hoe dan ook, supergave Avenger - echt een oer-Breitling ontwerp. :ok_hand:

1 like

Zijn die eieren ook van Breitling :grin:?

1 like

Gewoon van mij.

1 like

Hoe heb je dat gedaan, zelf korting gevraagd? Of loopt er een actie?

helemaal nieuw!
Stickers er nog op

1 like

We waren heel laat (half uur voor sluiting)
Verkoper bood het zelf aan.
De actie loopt in feite pas vanaf vandaag.

Hij zei ook dat ze er totaal niet over communiceren want AD’s zijn daar natuurlijk niet zo blij mee…

Dus op speciale dagen toch altijd even de moeite doen om te checken

Hij is er!!! De gerecyclede petflessen map met een rubber en band :star_struck:

19 likes

Maakt voor AD’s toch niks uit, zijn discontinued modellen of ( heel soms ) een gedragen model door een BTQ medewerker.

Voor mensen die niet specifiek 1 bepaald model echt willen…zal het wel ervoor zorgen dat ze naar Roermond afzakken ipv de volle pot te betalen in AD…
(ik heb er zelf 6 in de outlet gekocht en maar 2 via AD en wacht met plezier alle overmaatse modelletjes op )

Pas op, volgens mij zit je band niet goed vast! (bandpen er niet goed in?)
Of lijkt dat alleen zo op de foto?

Ik vind het mooi :blush:

Nu hopen dat ik de band er goed op zit en niet dat alles op de grond ligt straks :scream:

24 likes

Nog ééntje dan :laughing:

35 likes

Staat goed👌

1 like

Dankjewel!!!

Horloge is een stuk lichter zo :sweat_smile:

1 like

Ja dat scheelt wel wat.

1 like

Staat heel mooi @Pomerans!

Klaar voor de :sunglasses: :sunny:

1 like

Snap ik, maar concurrentie voor een AD is het niet want die kunnen alle discontinued modellen retour sturen naar Breitling als er een opvolger komt.
Perfect systeem voor een AD, ze hebben geen winkeldochters en altijd een up to date collectie.
En nogmaals, geen concurrentie voor een AD want de modellen in Roermond hebben ze als het goed is niet meer.

Als dit blijft bevallen, koop ik ook een leren band voor de Navitimer. Maar dan wel met een folding clasp.

1 like

Is een vertekend beeld door zeer klein opstaand randje dat door lichtinval donker kleurt en net een opening lijkt.
Maar toch bedankt! :wink:

1 like