Als dat die nieuwe platina Cosmonaute is, hebben ze het zo slecht niet qua salaris
Volgens het artikel wel even zoeken.
Hij heeft wel een andere wijzerplaat.
Klopt ![]()
The Cosmonaute does not seem to be a regular-production model, and perhaps is a special edition made by Breitling specifically for the crew as an extra wink to the Carpenter past. The reason I say this is because it has a dark outer ring, and dark subdials whereas the current production model has contrasting white subdials and a white outer ring. The closest watch I could find to this Cosmonaute is a Japan limited edition (pictured above) with a grey dial, while images I’ve seen on Wiseman’s wrist make it look more blue.
Ik zit er denk ik toch heel ver. Zoals ik het nu weer denk tr zien: volledig blauwe wijzerplaat met een zwarte bezel.
Op internet wordt een volledig zwarte plaat aangegeven, maar ik denk niet dat dat klopt
Komt de “blauwe” wijzerplaat niet door het saffier?
Dat zou kunnen, maar ik zie wel verschil tussen de plaat en de plaat op de bezel. Of ik moet aan de ![]()
![]()
Prachtig ![]()
Helaas doe je hem toch weg ![]()
Voorlopig is die er nog ik ga m niet weggeven voor een Lowbal bod.
We gaan het zien.
Even worn in space bijzetten @Sjaak ![]()
En eerlijk, als ik de Doxa niet als zomerhorloge had gekocht had ik deze overgenomen maar heb je nu ook niks aan.
Aerospace als het goed is.
Dat was mijn eerste gedachte maar die zien er toch anders uit.
Ik herken m er wel uit. Het logo lijkt alleen anders met het artikel oranje ipv blauw. Maar oude foto ook natuurlijk.
Dan moet het een tweede versie zijn met oranje logo en zonder gouden accenten?
Als ik later groot ben wil ik ook cosmonaut worden, krijg ik misschien ook een Navitimer cadeau ![]()