Breitling Only Deel X (Deel 10)

Er zijn ook Breitling modellen met pukkel.

En Rolex modellen zonder pukkel

:slightly_smiling_face:

11 likes

Ja…
Maar elk merk heeft wel een modelletje dat je toch weet te pakken…

Dus ik ben er in totaal 3x ingetrapt.
1ste weggedaan want comfort was kut. (Explorer)
2de is mijn alleskunner geworden, van klussen tot zuipen
Gada zeg maar. De millgaus …ligt ook altijd ergens voor t grijpen
3de de OP…zat voor geen meter maar nu is er steelreef en perfect. Geen spannend horloge maar hij grijpt mij toch wel.

Breitling is bijna altijd mooier,gaver, vetter.
Daar heb ik er echt bergen van gehad en heb er nog altijd 6 in de collectie waarvan er nooit eentje op de schopstoel zit.

4 likes

Daarom koop ik die ook niet :laughing::laughing::laughing:

Ja, maar ik heb wel een datum nodig :blush::blush:
Ik kijk vaker naar de datum dan de tijd :sweat_smile:

Dit is een prachtige Rolex!

2 likes

Maar…

Die chronomat die ik poste.is toch veel gaver.?

Deze weg

Voor

Wat het ook mooi maakt… Heb het oermodelletje er ook van.

We gaan het zien.
Ben nu enthousiast…
Wie weet zakt het en wil ik de veilige OP behouden.

13 likes

Voor mij is de OP de enige Rolex die mooi is.
De rest is veel te veel ā€œkijk mij eens een Rolex dragenā€.

4 likes

Dat zou ik sowieso doen. Lekker kunnen afwisselen, zo’n wijzerplaat past overal bij. Vermoedelijk geen lening op de OP :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Beide Chronomats zijn echt super :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik was er niet zo enthousiast over. :roll_eyes:

9d92f96d8134f9156bdbfa1a294a68fff782bdee_2_567x500

11 likes

Jeps.

Waar.
De collectie is groot genoeg om altijd wat passends te vinden. Dus dat is voor mij nooit een reden om te kopen of te houden…

Slecht plan voor een horloge.
Jaren schuiven, beetje kopen verkopen en andere liefhebbers wat gunnen en zelf gegund krijgen en potje vult vanzelf tot bedragen om wat luxe te kunnen kopen.
Is heel wat horloges geleden waarbij ik nieuw geld heb in gestoken

1 like

Ah oke we gaan het zien ik heb een zwarte besteld.

2 likes

Verste afstand van de aardbol dat een mens ooit is geweest net. Was toch maar mooi een Breitling bij :+1: :sunglasses:

6 likes

Als er iemand bescheiden roept denk ik ook niet onmiddelijk aan Breitling :sweat_smile:

5 likes

Eens! En ik wist dat die zou komen. :laughing:
Bij Breitling heb ik toch het gevoel dat het meer een liefhebbers- dan een kijk-mij-eens-publiek is. Maar idd bescheiden kan je Breitling ook niet noemen.

2 likes

Bedankt :+1: Ben ook blij met de maat. Gewoon compact, ik hou daar wel van. Maakt het voor mij juist een horloge dat ik makkelijker draag dan als hij erg groot is. De grotere versie met zijn lug to lug van zo’n 52mm zal voor mij niet goed draagbaar zijn. Mijn polsen zijn zo’n 16.5cm. Bij deze meet de lug to lug om en nabij de 46mm. Een tussenmaat was voor veel mensen denk ik inderdaad perfect geweest. Ik zou de 38mm wel echt aanraden als je polsen zo’n 17cm of kleiner zijn.

3 likes

Ik heb beide merken en op mijn oudste Navitimer ben ik veruit al het meeste aangesproken. Dus qua opvallen kan ik het toch tegenspreken.

3 likes

Hier ook beide merken en mijn ervaring is inderdaad net zo.

Maar dat zou ook zo maar aan de kleur van het goud kunnen liggen

:slightly_smiling_face:

24 likes

All good gents! :hugs:

2 likes

Mijn likes zijn weer op :sweat_smile:
Dus die houden jullie nog te goed :saluting_face:

Ik ben jaloers :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:
Wat een prachtige Navitimer šŸ«¶šŸ»

5 likes

Hier ook superblij met de rode 38mm Pro.
Topding!

1 like

Los van de gesprekken over Rolex vs. Breitling wilde ik al posten dat ik enorm blij verrast ben met mijn Top Time.

Ik durf wel te zeggen dat ik inmiddels behoorlijk wat horloges heb (gehad). Van Casio, Seiko, Times tot aan Omega, Tudor en Rolex. Zelfs een Guess Collection heeft de revue gepasseerd.

Deze Breitling vind ik erg leuk en eigenzinnig. Niet flashy (of toch wel en ben ik verpest). De grotere Breitling horloges heb ik lang ook gewaardeerd, maar de nieuwe weg die ze inslaan vind ik top.

De volgende stap is een goede iPhone met betere camera ipv die oude refurbished zooi.

24 likes

Ik ben ook fan van jou TopTime!
Geweldig :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like