Breitling Only Deel X (Deel 10)

Gefeliciteerd @Rovr en @daffie , de Endurance blijft een heerlijk onverwoestbare knaller :ok_hand:t2: :boom:

3 likes

Ik heb even weer aanvraag :sweat_smile:

Verzekeren jullie je horloges ook tegen diefstal etc.? Mocht de Premier er wel komen aan het einde van dit jaar, is het verstandig denk ik om een kluis aan te schaffen en de boel te laten verzekeren.

Hebben jullie thuis een kluis? Of kan ik beter een kluis bij een bank huren… Maar ja dan wordt wisselen 3x per dag wel lastig :sweat_smile:

Alvast bedankt voor de reacties!

1 like

Ik heb een kostbaarheden buitenhuisverzekering (verlies, schade, diefstal) die max. 15k dekt.

2 likes

Idem

1 like

Ik heb 3 Dobermanns buiten en 2 binnen …en een schoonmoeder als bewakingscamera :laughing: :rofl:

5 likes

Haha dat is wat ze met ‘sketchy’ bedoelen toch :wink:

Iemand met een Breitling schiet terug.

2 likes

Thuis kluis is altijd wel fijn voor het gevoel.
Wel goed verankeren en beetje goed ding kopen.
Half werk helpt je niks, gevoelsmatig niet en de evt vlugge inbreker gaat ermee aan de haal.
Komen ze voor je horlogerie dan gaat het zowiezo mee, kluis of niet.

Verzekering… Is een keuze, ik doe er niet aan.

Waar bewaren.
Die keuze is geheel aan jezelf, waar voel je je prettig bij.
Deels thuis in je kluis en deels extern is wat veel hobby bobs doen.
Maar alles thuis hebben is ook zeer zeker een veelvuldig gekozen optie… kan je alles lekker bepotelen wanneer je daar behoefte aan hebt.

Zolang je niet openlijk schreeuwt dat je 5 gouden Breitling horloges thuis hebt verstopt is thuis in je kluis zo gek nog niet.
Het is altijd die bekende weer die wat snuif nodig bleek te hebben en dat bedacht te betalen met jou hobby.

Dus .
Extern kan. Sloopt beetje de hobby
Thuis kan, optimaal hobby plezier. Maar dan moet het wel optimaal achter slot en grendel en 1 zijn met de gevel en vloer .

7 likes

Heel gaaf zo! Peter van Baal draagt ‘m ook zo volgens mij. Leuk spul hoor.

1 like

Dankjewel!!!

1 like

22 likes

Blijft zo tof :ok_hand:

2 likes

B55 Exospace als nieuw reishorloge als vervanger voor m’n Baltic GMT

24 likes

Prachtig…ik weet niet waarom… :star_struck::heart_eyes:

3 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

2 likes