Breitling Only Deel X (Deel 10)

17 likes

18 likes

17 likes

Deze draagd zo goed. Deze had ik dus in t zwart paar jaar terug. Deze is lekker plat ipv zn bonk.
Van wat je voorstelde voor je vader had ik superocean gedaan, maar smaken verschillen gelukkig

1 like

22 likes

Weekendwatch!

22 likes

Ik neig dus ook naar deze op staal.

Alleen is er geen 40mm volgens mij en ik twijfel over de 36 (ik heb 16cm polsen), misschien kan die op staal nog wel. In het wit vind ik die erg lekker voor de zomer.

10 likes

Fijne moedertjesdag allemaal :orange_heart:

20 likes

Dit blijft een mooi horloge! Jammer dat de 36mm alleen in erg felle kleuren te krijgen is en dat er geen tussenstap zit tussen de 36mm en de 42mm.

1 like

Toch draagd 42mm niet zo groot. 47mm ltl.
Anderzijds zou beetje meegaan in maten goed zijn voor breitling. Als ze dit in 39mm zouden uitbrengen heb je een geweldig horloge

1 like

16cm pols zegd niet alles. Vorm van de poks doet ook veel. Ik heb 16,5 ongeveer en de 42mm was zeer draagbaar

1 like

Hier ook geen grote pols. Ik ben van plan om vrijdag langs te gaan bij een juwelier die ook Breitling verkoopt. Zal eens een foto maken van de 42mm op mijn pols.

1 like

Met 42mm is t eigenlijk zn beetje de meest draagbare. Net in andere topic over bezig

22 likes

13 likes

Ja, je hebt denk ik gelijk.
Eigenlijk spreekt de 40mm groene SuperOcean me het meeste aan!

15 likes

Ik denk dat deze ook goed draagbaar is, al us wel de ltl net wat groter.
Ook super om banden te wisselen met 20mm band maat

De 42mm op rubber gaat prima op een kleinere pols.

Dit is in real life ook heel gaaf in brons.

18 likes

Of ik ben te actief of jullie te weinig :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Hier wordt veel te weinig gepost!!! Kom maar door met de beauty’s :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2:

6 likes

19 likes