Breitling Only Deel X (Deel 10)

24 likes

Te bewonderen in het blauwe gedeelte ! :ok_hand:t3:

20 likes

23 likes

31 likes

terug na het vervangen van de batterij

18 likes

Ze dragen best klein,dit is de 46mm op mijn 18,5cm pols dus ik denk dat de 42mm op 16cm pols best goed gaat passen.
Ik was echt verbaasd hoe klein ze dragen,ik zou nooit aan 46mm gedacht hebben voor mijzelf

22 likes

De 42mm variant gewoon gaan passen. Mijn pols 16,5 cm enn die 42mm past helemaal goed. Ltl nagenoeg zelfde als speedmaster en nog dunner als speedmaster. Gaat echt goed staan

2 likes

Krijgt veel polstijd deze.

15 likes

Verdient “deze” ook :blush:

Gaaf ding @Handaufzug, ik had nog even gekeken omdat je vroeg of er nog iets meer bekend van was.

Maar als Fratello het al niet weet:

Ik dacht wel ergens een link met het Italiaans leger gezien te hebben maar ik krijg dat horloge niet meer gevonden online.

Verder is dit wel een speciale variant met ingebouwd kompas:

https://grailium.com/product/watch/breitling-compass-explorateur-ref-80940/

Gewoon een gave Breitling :+1:

2 likes

Thanks!
En de link met italië - zag wel dat tussenhandelaar DPW daar veel met eenheid/krijgsmachtsonderdeel gemerkte horloges heeft uitgebracht, waaronder op colts gebaseerde stukken. Dit is echt een “gewone” breitling metzonder niks. Helaas zijn ook de catalogi uit eind jaren 80, begin jaren negentig niet online te vinden (althans niet door mij haha).

1 like

Klopt! Bij die horloge met kompas zie je als laatste foto wel een catalogus en daar staat de jouwe gewoon naast.
(Niet helemaal dezelfde trouwens)

DPW bedoelde ik inderdaad :+1:

DPW op chrono24 en Ebay zoeken levert wel echt bijzondere modellen op.

2 likes

Nieuwe (oude) sluiting.

10 likes

19 likes

Leuk om te lezen over de 80180. Ik deel de mening over de kast, bezel en lugs. Ik ben geen fan van pvd of duikers, maar deze kast is heel vloeiend en rond. Dat zie je niet vaak op een duiker. Ook is hij erg dun en daardoor comfortabel

Ik houd van deze rustigere wijzerplaat configuratie. De special edition maakt hem nog iets specialer

13 likes

Op weg naar het werk

26 likes

Ja ik kom er steeds meer achter dat ik dikke horloges gewoon niet echt graag draag - en de rest van de breitlings zijn doorgaans wat aanweziger dan dit model.

2 likes

Weet iemand wanneer Breitling de nieuwe doos is gaan leveren?

5 likes

Rond 2021

Edit: persbericht eind 2020, dus dat klopt dan ongeveer wel.

2 likes

24 likes