chronowijzer?
Edit. Niet belerend bedoeld. ![]()
chronowijzer?
Edit. Niet belerend bedoeld. ![]()
De vorige generatie ziet er beter uit… ik heb een super chronomat en met de rouleaux heb je nu eenmaal dat je hem kan omplooien en de band tegen de kast komt ==> krassen op de lugs tot gevolg.
Dat gaat met deze versie niet meer kunnen. De kast is voor mij ook te groot icm de fijne afloop van de band. Ze hebben deze precies meer op een santos willen doen lijken, maar ze hadden de oude beter gewoon een verstelbare band gegeven.
Ik ben benieuwd wat ze met de overige chronomats nu gaan doen…
Bij mij is er een 2e Breitling bijgekomen, nu de nieuwste SuperOcean met het B logo.
Het Breitling virus heeft me aardig te pakken, was ik eerder echt een Tudor fan, nu helemaal team Breitling ![]()
Verstandige keuze ![]()
![]()
En gefeliciteerd met de NA:partying_face:![]()
![]()
Een prachtige horloge😊
Hele mooie B! gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!!! Mooi model hoor, een van de weinige Breitlings zonder datum. Toch wel erg clean ![]()
![]()
Ja, ik ben ook wel van de no-date horloges. Helemaal bij duikers. Mooi symetrisch ![]()
Vandaag in een Breitling boutique geweest en een aantal horloges gepast. Ben nog steeds op zoek naar mijn eerste echte horloge en de zoektocht is er niet makkelijker op geworden. Ik vind Breitling een mooi merk maar was een beetje bang dat de horloges te groot of te dik zouden zijn. Zeker door de reviews die ik lees over o.a. Tudors in kleinere maten en andere merken die deze trend volgen, had ik het gevoel bij Breitling dat het flink oversized zou zijn.
Lang verhaal kort, vandaag onder andere een Avenger met zwarte plaat in 42mm om gehad en een blauwe Superocean in 42mm. Ze zaten als gegoten. Niks te groot of te dik, mijn 18cm pols kon het prima hebben. Ik was echt positief verrast door de superocean. Als je mij van tevoren erover had gevraagd dan had ik aangegeven dat de stijl niet voor mij is, totdat ik het om had. Wat een prachtig horloge! Misschien dan toch maar voor een Breitling gaan😁.
Als je pols 18cm is, dan kan je wel wat Breitling’s aan ![]()
Kijk eens grijs, scheelt toch snel 30% in prijs…
Misschien dan toch maar voor een Breitling
Ik heb er 2, een Navit8mer 41 mm en een Chronomat 42 mm. Daar ben ik zoooooo blij mee. Zitten/dragen lekker en voor een goede prijs (vind ik) in vergelijking met andere merken
Avenger met zwarte plaat in 42mm
Achteraf gezien was dat 1 van de fijnstdragende horloges hier mede door de on the fly clasp.
En dat op 17,5cm pols dus gaat prima.
Denk zelfs dat deze nog een keer terug komt.
Oerdegelijk model, geen rammeltjes niks ![]()
chronowijzer?
Klopt, foutje van mij ![]()
Heeft iemand van jullie de 2014 Chronolog te download of fysiek? Ben op zoek naar de pagina van de blacksteel Cosmonaute MB0210 ![]()