Breitling Only Deel X (Deel 10)

Gewoon een beetje soda in warm water. Schoonmaken met een microvezeldoekje.
(Geen Breitling band maar het gaat om het idee)

Binnenkant met leerverf. Bij jou niet nodig denk ik.

3 likes

Lekker rubber bandje vandaag, en prima uit te houden in de airco op kantoor :sweat_smile: :hot_face:

18 likes

Beautiful Blue is back from full service :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Deze SuperOcean 44 in groen lonkt ook wel. Op Chrono 24 voor schappelijke prijzen te koop. Is iets meer tijdlozer dan de Tiffany. De Avenger 45 GMT zoals eerder benoemd is ook prachtig maar denk dat ik daar snel op uitgekeken ben.

18 likes

Heb ik toendertijd ook tussen getwijfeld, heb natuurlijk de SuperOcean genomen en dat zou ik nu weer doen , blijft een heel gaaf horloge.

1 like

De kans is groot dat ik dat ook ga doen. Maar even zoeken naar eentje voor een goede prijs. Zag er op Chrono24 eentje nieuw in NL voor 3500. Eigenlijk iets boven budget maar ben bang dat ik daar wel op uit ga komen.

1 like

Is wel een mooie prijs :ok_hand:t2:

14 likes

Uit den oude doos

20 likes

De AR gloed op deze is aan de randjes een soort olie zweem, paars oranje achtig. Geeft “petrol blue” weer een hele andere dimensie :joy:

25 likes

Hier hetzelfde, nog lichte twijfel tussen de 44mm of de super diver van 46mm.
Lastig, maar de kleur groen is net even wat anders dan blauw of zwart.

Ik vind de 46 te groot. Heb de 44 al een keer gepast en die is perfect voor mij.

De andere SuperOcean om vandaag :blue_heart: :white_heart:

Xpost

23 likes

16 likes

Banger dit zeg, poeh.

1 like

Ja toch, ik vond de Mosquito ook cool: vooral de bezel.

Moest vanmorgen wachten bij de kapper dus heb de grote boze AI eens gevraagd de Mosquito bezel op deze Corsair te plakken:

Ik vind het best cool :+1:

15 likes

27 likes

Schitterende foto :ok_hand:t2:

1 like

16 likes

Prachtig zeg! Wat een schitterende blauwe kleur​:star_struck::star_struck:

1 like