Zo zit ik na te denken over de Frecce Tricolori… Prachtige horloge, maar toch verbonden aan iets of iemand. En de Italiaanse vlag op de wijzerplaat
![]()
Aan de andere kant is het wel weer iconisch voor Breitling
Zo zit ik na te denken over de Frecce Tricolori… Prachtige horloge, maar toch verbonden aan iets of iemand. En de Italiaanse vlag op de wijzerplaat
![]()
Aan de andere kant is het wel weer iconisch voor Breitling
Daar heb ik dan wel een goed gevoel bij want gerelateerd aan Aviation. Mooi subtiel logo ook vaak op de wijzerplaat.
Daar heb ik géén moeite mee, omdat het duidelijk luchtmacht / luchtvaart gerelateerd is.
Hoort een beetje bij Breitling
Eigenlijk zou ik alle Breitling luchtmacht demonstratie teams wel willen hebben, het zijn er overigens nogal een aantal ![]()
Wees gerust. Ik zou dit ook nooit kopen. Die naam erop gaat me te ver.
En met mijn naam?
Zelf vind ik al die verwijzingen echt niet thuis horen op een horloge.
Zonde
Ik hoop dat hij er straks ligt in de store op Tenerife. Uiteraard deel ik de foto’s ![]()
Heb de Chronomatval om de pols ![]()
Ga je op vakantie en het enige waar ik meebezig ben zijn horloges ![]()
![]()
![]()
Maar mooie zaak daar was er vorig jaar.
Geen Breitling om de pols toen maar leuk horloge gesprek gehad en kreeg zo de catalogus mee.
Fijne vakantie!
Dankjewel!!
Ik ben benieuwd ![]()
Op Schiphol is het slecht gesteld met de Breitlings. Weinig variantie en een klein hoekje met een paar horloges…
Sinds Gassan de winkel op Schiphol Plaza heeft gesloten (daar lag een uitgebreid assortiment) is het triest.
Voor mijn gevoel is Nederland niet het sterkste Breitling land… kan het volledig mis hebben, puur een gevoel.
Gelukkig hebben ze ons nog.
Ben benieuwd.
Fijne vakantie ![]()
Dat boek wil ik ook ![]()
Ik heb dit direct naar mijn vriendin gestuurd als cadeautip…