Breitling only topic!

Ik zag toevallig vandaag in de lift op mijn werk iemand met een breitling om. Het is dat ik natuurlijk op horloges let, anders was het me zeker niet opgevallen.
Ik zag het aan de blauwen rubberen band waar groot breitling op stond. De kast was minder opvallend dan de band. Vrij ingetogen model dus. Zag er vrij nieuw uit.

Altijd mooi wat het licht doet met de cijfers!

11 likes

7 likes

Goed verhaal :grin: !!!

(Ja flauw, ik weet hetā€¦)

Haha ja was te kort om een praatje mee te maken. Ik tref weleens een andere collega met een super avenger. Ook een leuk ding. Ook nog steeds geen praatje mee gemaakt.

2 likes

Je ziet ze idd steeds vaker in het wild, die Breitling dragers :wink: !

Trouwens wel een beetje op je hoede zijn als er zo maar iemand in een lift naar je horloge zit te starenā€¦

Als dat in de verkeerde setting gebeurt, dan je van mij iig een flinke douw verwachten na een opmerking ā€˜mooie Rolex, is dat een echte Day Date?ā€™ :grin:

Cheers

2 likes

Crosspost!

12 likes

Mooi! :heart_eyes:

12 likes

15 likes


Helaas verkocht. Nog altijd spijt van!!!

3 likes

Kan hier ook weer iets posten

15 likes

Mooi hoor!
De 44?

1 like

42mm, heb nu 3 keer een 44 gehad, maar deze is qua maat ook prima en goed in balans!

1 like

Ah die van Jaap.
Deze stond ook hoog op mijn verlanglijstje. Pracht van een horloge en de 42 mm lijkt me inderdaad perfect.

Heerlijk he, de vouwsluiting!

1 like

Ja de sluiting is ook top

Vanmiddag bij Van Wonderen Watches een Breitling Colt Chronograph (juli 2016) gekocht voor een naar mijn mening nette prijs ā‚¬2.250
Wat vinden jullie van de prijs en het horloge zelf?
Ik ben er erg blij meešŸ˜

De eerste plaatjes van mijn nieuwe aanwinst

14 likes

Is het de Quartz? Denk het wel. Gezien de nieuwprijs van 3480 euro (zonder korting) lijkt 2250 euro mij en nette prijs. Full set zo te zien, primašŸ‘

1 like

8 likes

@RLC

Ja het is de Quartz, geloof dat bij de Automatic de dial iets anders ingedeeld is!

Quartz:

Automatic

2 likes

Ja ik zie het. Automatic heeft ook een nieuwprijs van richting 5K. Maar dikke Breitling mien jong!:+1:
Groetjes van zā€™n non chrono automatische broertje.

10 likes