Breitling only topic!

:thinking:

2 likes

Eerst alles even lezen, wordt 2x duidelijk voor nep uitgemaakt en ik heb vanmorgen uitgelegd waarom dat in het verkeerde keelgat schoot.

1 like

Anyway, zojuist bij de horlogemaker geweest en de zon schijnt weer.
‘Hee, een Chronospace, die zie je niet veel…’

Even uitgelegd wat probleem is, gelijk even opengemaakt en me gerustgesteld, heb ik meteen gezien hoe een Breitlingching er uit ziet van binnen, nog best mooi.
Hij heeft duidelijk een servicebeurt nodig, maar na het stellen van het tandwieltje welke de wijzer aandrijft (zal vast een naam hebben) loopt ie eigenlijk alweer zoals het hoort.
Hij vond me dan ook wel erg kritisch, met een knipoog.

.

4 likes

Komt absoluut goed.
Mooi ding.
Geen 13 in een dozijn plus matige foto is bij een online platform al snel wat negatief geroep…
na het posten van goede fotos is dat meteen bij gedraaid en ik weet zeker ontstaat er meteen vele malen meer positief geluid dat hoe de start was.

Fixen en genieten met de Breitling .

1 like

Schaamteloze kopie dit hoor. :wink:
3976368704745e034faf53f6664b64cd79c3c06f_1_338x500

3 likes

De rest werkt allemaal prima, ook bewust gevraagd aan de verkoper met positief antwoord.
Ach, nu ik hem een uurtje om de pols heb, ben ik het alweer bijna vergeten, vind hem zo mooi :heart_eyes:.

:heart_eyes:

12 likes

Lekker draagtijd geven tot je het een keer zat ben en dan gewoon een Breitling service er tegen aan gooien, heb je er weer jaren plezier van. Erg mooi horloge in ieder geval :+1:t2:

Lekker laten lullen man, er zitten er hier een paar die het niet kunnen laten om te proberen Breitling af te zeiken zodra ze de kans krijgen. Ik moet er wel om lachen altijd, de afgunst druipt er duidelijk vanaf.

Hier, na de verkoop van mijn Colt vorig jaar, ook maar weer eens posten. Mijn NA!

24 likes

21 likes

Zit zeker een dik boek bij?

1 like

Pfff geen overbodige luxe inderdaad :wink:

1 like

Van harte Jacob! Erg fraai👍🏻

1 like

Dan bij deze mijn excuses. Op basis van het logo dacht ik dat het een fake was.
You win some, you lose some. Voor mij het laatste… :wink:

4 likes

30 likes

De vraag is dan natuurlijk, en?
Bevalt het?

1 like

Prachtige Navitimer!!

1 like

Boven verwachting! Draagt erg goed. De zilveren wijzerplaat vind ik echt heel gaaf. Voor mijn gevoel minder druk dan de zwarte of blauwe versie. Wellicht komt dat doordat de zwarte/blauwe plaat witte streepjes heeft. Oogt dan wat drukker allemaal. De zilveren is wat meer één geheel.

1 like

11 likes