Breitling only topic!

Lekker man, blijft genieten deze horloges.

1 like

Het kan erger :joy::+1:

1 like

Jup, is pas de 3e keer!

Nog is even wat Navitimer geweld voor de dag halen.

6 likes

Eentje van deze avond :heart_eyes:

18 likes

Oei… die is nog wat ‘gewelddadiger’ dan de mijne…

Ik heb de ‘bolletjes’ op jouw bezel/draairing nooit zo kunnen begrijpen/waarderen. Hoe bevalt jou dat qua looks en gevoel?

8 likes

Voor mij top. Heb helemaal geen probleem met de bolletjes. Blijft natuurlijk een mooie brok staal. Ik ben en blijf nog altijd fan van mijn navi. Irl zijn deze wel minder nadrukkelijker aanwezig en gaan deze mooi op in het geheel. Vind de jouwe wel een zeer mooie plaat hebben. Lijkt mooier in balans en rustiger zonder de getallen.

1 like

Dank voor het compliment. Zijn natuurlijk onderling behoorlijk verschillende horloges/ontwerpen, ook al komen ze uit dezelfde stal.
Hoe dan ook is het mooi om te zien dat er nu en dan nog een Navitimer komt opborrelen tussen enkele Chronomats en vooral veel Colt en SuperOcean geweld…

Cheers
:sunglasses:

1 like

:heart_eyes:

14 likes

Ik heb het iets minder begrepen op de colt. De soh vind ik dan wel weer zeer geslaagd. Maar ik weet uit ervaring dat een horloge zonder chrono functie mij rap verveeld. Ik blijf wel op de loer liggen voor een Aerospace. Dit lijkt mij zo een fijn horloge. Of een b50 natuurlijk als zomerse klatser. Felle kleur van bandje erop en gaan. Vind het iig zeer jammer dat Breitling zo ondergewaardeerd worden. En vooral de personen die ze dragen. Alsof kermisvolk of autoverkopers, pooiers geen andere merken dragen. Effe knuppel in het hoenderhok. :blush:

1 like

De Breitling draag ik inderdaad als ik op de kermis rondhang, een BMW met teruggedraaide kilometerstand verkoop of als ik ‘s avonds één van m’n dames geld laat verdienen.
Na al dat werk, als ik moe maar voldaan, rappend in m’n woonwagen zit, dan gaat natuurlijk de rolex om.

3 likes

Met die Rolex wil je dan liever niet mee gezien worden begrijp ik?

3 likes

Laten we het er maar op houden dat de breitling wat meer aanwezig is bij het dragen.

Wat is beter dan een Breitling? Twee Breitlings natuurlijk! :sunglasses::+1:

15 likes

Uh, nee één Omega…

:joy: :rofl:

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Verzin eens iets nieuws of ga een ander topic bevuilen met je gerecyclede grappen.

Sorry, ik heb niet zoveel fantasie.

Capibara heeft zelf ook een Breitling en een Rolex. Ik kan de zelfspot wel waarderen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik zou er vooral niet te zwaar aan tillen :wink::+1:

2 likes

Zoiets?

12 likes