Breitling only topic!

Was het een full set?

Btw geen verstand ervan hebben = DICHT laten

1 like

Ja dat wel, boekjes. Doos, omdoos en digitale garantiepas. Geen aankoopbon

Als serienr achterzijde klopt met de pas dan is er niks aan de hand

:grin: is het echt zo simpelā€¦Ik dacht als ze een horloge al na konden maken dan zou een doos en zon pas peanuts zijn. Maar die kloppen inderdaad

Digitale garantiepas gaan ze niet namaken. Als ze een neppert produceren verkopen ze hem zonder.
Nergens meer over twijfelen en genieten van je Breitling! Welcome to the club

1 like

Je zal wel gelijk hebben, ik kan weer rustig slapen! :grin:

1 like

Fout, die maken ze wel degelijk na.

@Sean010 even langs de dealer en je digitale pas laten scannen. Weet je meteen waar je aan toe bent. Mochten er gele vlekken opzitten, dat geeft niet, die verdwijnen bij het scannen.

Heb een keer dat pasje in mijn kontzak laten zitten. Schrok me rot, een grote gele vlekšŸ¤£

1 like


Deze zie je niet vaak.

14 likes

:grin: nou ik heb in ieder geval een nachtje rustig geslapen.
Gaan we vanmiddag maar eens even langs een dealer, maar nogmaals zou iemand weten waar ik het juiste gereedschap zou kunnen kopen voor als ik zover ben?:nerd_face:

Frapant dat de meest recente colt (in al zā€™n kleuren en maten) hier eigelijk nooit voorbij komt:

Volgens mij heb ik er pas 1 gezien op het forum

Zelf vind ik het jammer dat de blauwe er alleen in 44mm is

17 likes

Dat is inderdaad spijtig, blijft een hele mooie. Veel cleaner dan de vorige modellen.
Tijdje nog getwijfeld als volgende maar lijkt me toch te hard op de avenger.

9 likes

Komt omdat 'ie wat saai is.

:heart_eyes:

11 likes

Die grijze ziet er heel cool uit, zeg. 41mm?

tempest grey is 41mm ja

Dat vind ik juist wel prettig, want die oudere hebben me meestal iets teveel cijfers op de plaat en net wat meer bling (heb m zelf ook gehad)

1 like

Ik heb de 44 gehadā€¦ wat een mooie fijne klok.

De nieuwe kleiner 41 welke je laat zien is veel rustiger. Belangrijkste verschil is natuurlijk de nwe rustigere wijzerplaat, het nwe loge ENā€¦ (deze vind ik heel belangrijk)ā€¦ de bovenkant van de lugs is nu net als de band geborsteld itt de vorige waarbij de kast gepolijst was en de band dus nietā€¦
(Nu moeten ze de band alleen nog goed laten aansluiten :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

Ik wil naar de 41ā€¦ helaas nog geen nwe kleuren. Tis dus kiezen tussen silver en greyā€¦ Ik ga vandeweek weer even kijken, helaas heeft niemand ze naast elkaar op voorraad. (Of weet iemand waar wel?)

12 likes

Gaaf!

1 like

Sexy!

1 like

Mijn eerste Breitling. Voor het ruigere werkā€¦

14 likes