Hoogglans lugs: hoogglans band.
Geborstelde (mat) lugs: geborstelde (mat) band.
De zijkant van de kast, de zijkant van de lugs en de zijkanten van de band zijn altijd hoogglans bij een stalen kast en band.
Hij komt van een 44mm superocean steelfish.
Vandaar dat de endlink alleen op de superocean netjes aansluit.
Ik snap wat je zegt. Maar dat is niet zo bij dit Colt (2012 - 2018 model. Zo word dit model door Breitling verkocht. Ik heb toen getwijfeld en alles door genomen. Ik ken meerdere personen die de colt hebben.
Check, band mat, hoogglans lugs:
Maargoed, het gaat er dus om of boven aangegeven Professional 3 bij de Colt hoort. Op diverse sites staat dat de Prof 3 er bij hoort. Gaat dus puur om de maatâŠ
Aha. Dan is er blijkbaar toch onderling verschil in de Professional 3 banden. Het zal dan wel helaas! Ik dacht dat een prof 3 band, een prof 3. band wasâŠ
Zal morgen eens de AD bellen. Bedankt.
De band is wel hetzelfde vaak, maar de endlink is anders. Endlink kan je ook ergens los wel regelen.
Found it: Endlink voor de Colt 44 moet 173a zijn!
Grote verbetering de nieuwe coltâs
+1
Toch weer uit de verkoop?
Ik wist het wel als ik moest kiezen tussen deze of die oudere en duurdere van Raph
Er was nagenoeg geen interesse voor. (Ja bijna gratis.)
Was een impulsieve verkoop maar hij hoeft zeker niet weg dus weer lekker om de pols.
Jakkes, met al die Rolex praat ertussen⊠Snel opschonen hier met een fotootje van een echt horloge
Lekker blijven dragen. De kleur dial is echt prachtig.
De ondergaande zon stond te schijnen in een raam en weerkaatste direct op mijn plaat. Geeft hem een mooie aparte bruine gloedâŠ
Precies, gaan we zeker doen.