Breitling only topic!

Weet ik eigenlijk niet, maar ik denk wel dat het een goed idee is om naar Roermond te bellen wanneer ik volgende week weer in Nederland ben. Bedankt voor de tip :slight_smile:

1 like

Roermond 2 weken geledenā€¦

e4a7d1e9d3b5ddabea33f2732f1c04545d2985b4_1_666x500

5 likes

golden boys

18 likes

18 likes

19 likes

De madam heeft ook het virus te pakken

15 likes


2 toppersšŸ’ŖšŸ½

14 likes

10 likes

14 likes

Hierbij voor jou en een beetje voor de anderen:

Ik heb de Breitling nu 11 dagen. En denk dat ik hem daarvan een week heb gedragenā€¦ ā€˜a week on the wristā€™ zou @RLC zeggen.

Wat ik kan waarderen aan het horloge is dat het dat tool watch gevoel geeft. Robuust en niet te opvallend. Hij glimt niet zo en heeft wel die echte ā€˜Breitlingā€™ look en feelā€¦ als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat zie ik minder terug bij de andere nieuwe modellen.

Het applied logo komt mooi uit. Geen idee of het nu wel of niet nog witgoud is, maakt mij niet uit.

Met de 42mm ook heel goed te dragen onder vanalles zonder dat men denkt dat je nog voor je PADI aan het oefenen bent.

Dat dubbel ontspiegeld glas is heel goed vanuit alle hoeken en kijkt rustig. Veel fijner dan Rolex. Maar dat schijnen ze expres te doen voor de ā€˜blingā€™.

De rode punt op de secondenwijzer breekt net even lekker het geheel. Maakt het horloge net even spannender.

En met 500 meter waterdicht geschikt om alles mee te doen. De helium escape valve zit er gelukkig niet op, want dat was toch maar voor de sier. Bij mijn Planet Ocean zat ik altijd te draaien aan dat knopje tot ik het een keer in mijn hand hadā€¦ wist ik veel.

Is alles perfect aan dit horloge? Het horloge zelf misschien wel. Maar de band loopt niet mooi over tov de lugs. Sluit wel aan. Maar de geborstelde lugs gaan niet mooi over in het glimmende. Op de foto erger dan in het echt.
Daarom denk ik ook dat hij met een rubber bandje beter uit komt. Die heb ik ook besteld.

14 likes

Misschien de endlinks brushen? Laat je het middengedeelte gepolijst!

1 like

Dank voor de tip. Zelf stoort het mij niet zo en daarnaast ga ik ook de rubber band er om zetten. :+1:

Ben gisteren in outlet Roermond geweest en daar lag hij inderdaad. De grijze sunburst dial op staal lag daar voor ā‚¬2275 !

Ik heb zelf ook even getwijfeld maar het toch niet gedaanā€¦

Succes met de keuze.

3 likes

Hoe is de gevoeligheid van de inleg van de bezel ? Krast die snel of is die dieper liggend, ik heb Nl. Een enorme hekel aan krassen daarop.

Het zwarte is dieper geleven dan het stalen gedeelte.
Dus je zal waarschijnlijk krassen krijgen op de stalen binnenste rand.

Blijft een mooie plaat :smiley:. Blijft ie of nietā€¦:confused:

17 likes

Mooi uitzichtā€¦

13 likes

Sisters :heart_eyes::heart_eyes:

17 likes

Mooi duo :sunglasses:

Nog wat liggen klooien met fotoā€™s :grin:

16 likes