Breitling only topic!

Crosspost

15 likes

Verdorie, lekker hoor :sunglasses:
Breitling kriebelt weer :joy:

5 likes

Ik vind het een erg gaaf horloge (en als je 'm via dit forum hebt weten te bemachtigen, mooie deal volgens mij!).

1 like

Jazeker. Gister opgehaald bij @MarcNB :+1:t2:

1 like

Heb ik ook last van.

Navitimer kriebels heb ik al heel lang, komend jaar maar eens naar gaan kijken…

1 like

Ik zou er ook graag eentje willen maar ze zijn zo groot :worried: die van @Blain is volgens mij nog wel een normale maat.

2 likes

Ik heb van de zomer de 41 mm van @Utrecht2 omgehad en dat viel me alles mee. Ja het is groot maar op mijn 17cm pols was het, mijn inziens, goed te doen.

Edit: Dichtbij foto. Van verderaf gewoon een goede maat. Mag ook iets groter zijn zo een flieger…

15 likes

Die heeft mij nooit zo getrokken, maar het model wat je vandaag hebt opgehaald wel. Altijd al naar gekeken, maar nooit de trekker overgehaald.

2 likes

Als het jeukt moet je krabben

7 likes

Lijkt inderdaad mee te vallen. Die van mij is 16,5 dus het zal wel op het randje zijn. Maar goed, een groot pilotenhorloge is geen drama.

1 like

Heb nog een Colt die niet verkoopt😂…

1 like

Mooi!! :metal:

Ik heb ook de 41mm Navitimer gehad en nu de 42mm SO… beide prima te doen op de 17cm pols.

13 likes

Dat je die weg hebt gedaan :scream:

1 like

Ben ik de enige die vindt dat een Breitling een beetje oversized hoort te zijn?:slight_smile:

11 likes

Misschien, dan laat ik hem in orde maken en vraag ik 1600…:wink: Of nu 1400 en mag de ander het doen haha. Niks mis met dat ding maar begrijp het wel. Ben zelf nooit zo kieskeurig tov dd gemiddelde…

1 like

+1 en service heeft hij niet nodig, bij Floris gezien dat het uurwerk in zeer goede conditie is!

1 like

Ja. Dom. Flipperitus. Wilde per se een 16570 en niet wachten…

Je was niet de enige, maar ik denk wel dat je steeds specialer wordt…

10 likes

Ik ook maar dat duurt nog wel een paar jaar :joy: een navitimer of een aerospace komt vermoedelijk wel eerder.

1 like