Breitling only topic!

Ja dat klopt. Mijn colt is wel leuk geprijsd :smirk:

Mooie combi hoor

1 like

9 likes

Shine :heart_eyes:

13 likes

Wow, gave combi. Waar heb je die strap vandaan?

Lijkt goed op de standaard military strap :ok_hand:

Ik wil een hoogwaardige canvas proberen, waar koop ik dat?

20 likes

https://www.crownandbuckle.com/straps-by-type/leather/canvas-straps.html#page=0&top=1&

1 like

Hi @Nielsracing, deze band is handgemaakt door cloverstraps.

Ik heb in het voortraject aangegeven voor welk horloge de band gemaakt moest worden en in welke kleurstelling. Na wat mailwisselingen heeft Patrik van Cloverstraps deze band gemaakt :grin:.

Om het je nog makkelijker te maken :relaxed:, hier nog wat meer HF voorbeelden:

2 likes

Kijk… hier hou ik van.

1 like

Dank @crisis!

1 like

Even bekeken en ik ga eens wat regelen.
Denk dat de navitimer best mooi staat op een mooie canvas.

1 like

Heb je die van Breitling zelf al geprobeerd? Beviel mij prima en vind een originele band op zo’n horloge wel een meerwaarde hebben.

1 like

Wist niet eens dat die bestaat.
Had ik niet verwacht.

Ff opzoeken.

Ik heb een Breitling canvas maar dat is niet de kwaliteit die je er van mag verwachten. Zeker niet voor die prijs.

Waar ben je ontevreden over? Ik vond het allemaal best prima, ik heb er ook niet de volle mep voor betaald.

Ik draag ‘m bijna nooit maar het canvas rulde na een week al op bij het uiteinde van de strap. Ook het gaatje werd snel lelijker/groter. Een canvas van twee tientjes is naar mijn mening net zo goed.

Oh dat is inderdaad niet netjes, ik heb deze problemen niet ervaren maar heb het bandje ook relatief snel weer gekocht (hij was voor mij net iets te groot).

1 like

Mijn band is van cordura (zie link hieronder) . Maar je kunt ook kanvas en leren banden door cloverstraps laten maken.

Mooi van deze cordura banden is de gekleurde kernlaag die je kunt afstemmen op de kleur van je horloge.

Ik vind de prijs ook helemaal niet gek voor wat je krijgt. Ik heb uiteraard nog geen idee hoe deze band de tand des tijd en dagelijks gebuik gaat doorstaan.

Ik heb de Breitling canvas ook, ziet er prima uit. Ook na intensief dragen, juist de gewone canvas rullen veel eerder.