Breitling only topic!

13 likes

Hoeveel MM ?

Mooie klok geniet ervan :+1:

43mm. Dank je!

1 like

Sinds vanmiddag mag ik hier ook mee doen :grin:.

29 likes

17 likes

image
Staat in het blauwe gedeelte inmiddels, maar nog steeds een topper!

19 likes

Laten polijsten? Hoort origineel brushed te zijn toch? Maar prachtig horloge! Draag hem elke dag! :boom:

15 likes

Hij komt zo van Van Baal af. Je hebt ze idd ook brushed

1 like

Aha! 44mm? Mooi man. Vanuit Breitling komt De Colt 44 op de brushed band. Ik had hem zo bij Van Willigen, maar kon ongetwijfeld met glimmend er op! Heb ook nog een zwarte rubberen band met gebrushte vouwsluiting. Maar die gaat in deze dagen denk ik op het blauwe gedeelte. Lichte twijfel om erbij te houden. Maar zie mezelf niet zo snel wisselen.

12 likes

Dit is de 41mm , ik heb deze van vriend @Boetje overgenomen :smiley: niet zelf bij Van Baal gekocht.
Ik zocht eigenlijk specifiek naar de gepolijste band, is hij lekker anders dan mijn andere favoriet de Sub 114060 :star_struck:
Hij zit nu even op rubber, weliswaar niet op de vouw, staat hem niet onaardig

21 likes

Mooi hoor. De 114060 is mijn grail (dat was en is ook nog deze Colt hoor) en gaat er een keer komen. Ben wel heel benieuwd hoe ze naast elkaar zijn. Verschillend genoeg om beide af te wisselen? Deze Colt voor een speciale gelegenheid gekregen/gekocht en gaat niet meer weg. Maar nu ik wat meer in horloges verdiept heb zou ik er best wat naast de willen!

3 likes

Ze hebben wel wat overeenkomsten maar zijn toch zo verschillend. Het kan prima naast elkaar hoor :innocent::+1:

1 like

14 likes

Klaar voor een lekker etentje.

25 likes

Crosspost

l

24 likes

Tijdens het bankhangen spoken er al weer drie andere modellen door mijn hoofd… binnenkort in het blauw???
Is er een medicijn tegen flipperitus?

16 likes

Mooi je klok Dennis, blijft iconische met het witgouden logo en de echte Breitling seconden wijzer. Ik heb hem ook maar dan met witte wijzerplaat. Nog veel plezier er mee. Gr. Erik

2 likes

15 likes

Dag Hans, de versie die jij omschrijft ken ik niet, die van mij is van 2009 en een van de laatste in zijn soort. Met een valjoux 7750 uurwerk. Hij heeft een bolgeslepen glas wat de details mooie naar boven haalt.

De re-editie is wel met een plexi, een beetje ‘cheap’ voor zo’n model (en die prijs) en de band is niet veel beter, ook een betje 'skaï’achtig