Breitling only topic!

Dank

Fijne dag gewenst,ben blij met m,n nieuwe Breitling Navi: Top horloge :+1:

25 likes

Vind ‘m onder mij smaller dan gemiddelde pols anders echt top!:grin:

Draagt lekker en comfortabel ook op rubber.


10 likes

Geloof me, hij is blauw. Nu wachten op de zon zodat die sunburst tevoorschijn komt ;-).

16 likes

Prachtig👍

1 like

Dankjewel! Heb hem deze week kunnen bemachtigen (full-set) met zelfs de originele bakelite doos. Kan niet beter! :slight_smile:

1 like

Beste allen,

Ik ben op zoek naar een extra strap voor mijn avenger. Het moet in dit geval een canvas strap zijn. Zijn er hier mensen die goede sites/bedrijfjes/personen weet bij wie ik dit kan bestellen. Ik heb contact gehad met Diabolicstraps maar hier zat toch net niet iets tussen wat ik zoek. Ik zoek een blauwe strap in een camouflages stijl namelijk. of een andere beetje stoere blauwe strap.

2 likes

Mijn strap voor m’n Avenger GMT heb ik door Cloverstraps laten maken. Je kunt aangeven wat je wilt en als 't allemaal mogelijk is maakt Patrik een mooi bandje voor je. De mijne is van cordura gemaakt…

En dan even de daaropvolgende berichten lezen… :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog een 22mm Canvas van Ko liggen die ik voor mn voormalige Aerospace had:

image
image

Als iemand een leuke, liefst 20mm, band te ruil heeft laat maar weten :slight_smile: Ik heb alleen nog een Monaco in 22mm en daar staat deze niet op.

1 like

beste forumleden, ik wil even een beroep doen op jullie expertise, ik heb een breitling callisto chrono met nummer 80520D op de achterdeksel, midsize 36mm en het mooie lemania 1873 caliber aan boord, ik vraag mij alleen af of de bezel massief goud is of plated, er staat de letter ““B”” in en nog een klein merkje met het breitling logo er in en nog wat daarboven, zal proberen een foto bij te voegen, aangezien je onder een loupe de butsjes kan zien, en die geen staalkleur doorlaten, lijkt het mij goud.


maar jullie weten vast meer, alvast bedankt!

1 like

Thx

1 like

De ‘B’ staat op alle glade bezel van Breitling, voor de rest kan ik u niet helpen

3 likes

:flushed::flushed:

Zelf op de bezel van de Skyracer

image

3 likes

van de b dat klopt, gaat mij juist om het andere merkje, bedankt voor de respons

Misschien heb je ook foto’s van de voorkant? Het ref nummer geeft wel modellen met 18K bezels.
https://www.chrono24.com/breitling/ref-80520.htm#gref

op dat kleine ronde

breitlinglogotje op de bezel staat bovenaan iets van S18, hier nog een plaatje van de voorkant

3 likes

Uit chronolog van 1992

Zal wel echte goud zijn

callisto

2 likes

11 likes

Mijn eerste Breitling en dus ook gelijk mijn eerste post in het Breitling Only topic. Voelt goed :smiley:

22 likes