Breitling only topic!

origineel bandje kost 100-150 euro eikel

Staal? Do your math dropsleutel

zeg breitling tokkies

3 likes

breitling

Alex stelt vragen over een A73350 op staal, niet op een flapstaart hema bandje.

Op staal ? Waar vraagt hij dat dan, ook ik zie het niet.

Zie het andere topic

Ooh oké, een ander topic :neutral_face:.
Niet zo gek dat @ReneJK dat gemist had, lijkt me zo :thinking:

Nah jah maakt ook niet uit, on topic weer graag

1 like

nee hoor , niet gemist

ik wordt alleen een beetje naar van die mannetjes die zeggen ‘Dat kan nooit’ en na 10 seconden zoeken vind je diverse exemplaren die voor rond de 600 euro verkocht zijn , als je er dan een post gaan ze lopen miepen dat er geen stalen bandje bijzit (die 100-150 euro kosten) en nee, ik ga daar geen voorbeelden van posten

dat brengt de totale kosten op 700-750 euro , nog ruim onder het bedrag waarvan het mannetje zegt dat het onmogelijk is

gewoon zoeken eikel !
ben ik nou zo slim of


maar ja , gelukkig heb ik geen verstand van Breitling


Ten eerste, ik word is zonder t.
Ten tweede, een stalen band kost geen 100-150 euro.
Ten derde, het is absoluut niet nodig mij een eikel te noemen.
Ten vierde, huil niet als een klein meisje en hou het on topic.

René,
Ik ben voor mijn Chronomat op zoek naar een origineel stalen band. Tot nu toe ben ik ze op eBay (.com en .de) nog niet tegengekomen voor de prijs die jij aangeeft
kan jij een linkje sturen waar je ze hebt zien staan voor die prijs? Alvast bedankt!

nee, want chronomat banden zijn (veel) duurder en je moet rond de 400 euro rekenen

wat je ook kunt doen is een extra chronomat kopen met stalen band , stalen band zelf houden en de chronomat weer verkopen , dat is meestal goedkoper dan een losse stalen band voor de chronomat

iets zoals dit ? , klokje met band 1340 euro , bandje er af , klokkie doorschuiven voor 1000-1100 euro en je hebt een mooi niet te duur bandje

http://www.ebay.de/itm/BREITLING-CHRONOMAT-COCKPIT-CHRONOGRAPH-GOLD-STAHL-B13047-VP-7500-EURO-/332394116929?epid=1823772684&hash=item4d643bb741%3Ag%3AU-0AAOSwhYdZzLav&nma=true&si=rwEgFD%2BDmEyMZtBOoXYOk5vdBVI%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

1 like

dat zal best (beide met T)

dan moet je beter zoeken eikel

zie boven

ik ben absoluut on topic en heb alle vragen en opmerking van OP beantwoord met realistische en aantoonbare prijzen

Goeie tip inderdaad


Als je iemand aanspreekt op zijn grammatica, zorg dan dat je zelf ook redelijk foutloos bent. Anders voelt het een beetje als Frank Masmeijer die een integriteitcursus geeft.

6 likes

On Breitling only topic:

15 likes

2 leden zijn tijdelijk geschorst. Het is niet de bedoeling om elkaar hier uit te schelden. Richtlijnen en regels zijn er niet voor niets.
Vanaf hier weer on topic!

2 likes

Het zag er ook redelijk kansloos uit ja :joy:

1 like

Wat vinden jullie van de witte airwolf die op marktplaats staat? Goede prijs?

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1212668149-breitling-airwolf.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=6