Breitling only topic!

Dat de bezel sneller kan beschadigen heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Doordeweeks is het desk diven en mijn hobby’s in het weekend zijn niet dermate spannend :smile: Vooralsnog na ruim een jaar draagtijd in de roulatie is de klok nog in tiptop conditie (even afkloppen) :wink:

Bleek in de praktijk ook enorm mee te vallen. Ik heb de avenger ook echt in bijzonder goede staat weer verkocht. Zonder beschadigingen op de bezel. Maar ik had het gevoel dat de bezel kwetsbaar was. Ik heb wel raardere trekjes, maar deze is dus op niets gebaseerd.

2 likes

De Old Navitimer vandaag😊

16 likes

Wat een héérlijk klokje is dat toch zeg! :heart_eyes:

1 like

Colt Skyracer Breitlight,

8 likes

Feestje ?

1 like

5 likes

Ik breng deze nog even onder de aandacht.

Hoe bevalt ie?

:heart_eyes:

Komt te vroeg voor me. Tegen de lente mijn collectie in de verkoop zodat ik tegen de zomer een mooie eerste breitling kan halen :grin:

1 like

Prima, kep hem pas sinds afgelopen weekend. Heerlijk horloge, comfortabele rubber band en natuurlijk de sublieme ar coating, Wilde naast mijn citizen F100 (die wat dressier is) er nog een sportieve quartz bij. Ik kan nu perfect afwisselen, ik doe vaak mijn horloge af als ik thuiskom, deze klokken tikken lekker door en houden goed de tijd, was beetje klaar met automaatjes :blush:
superquartz batterijtje zou zo’n 8 jaar mee kunnen. Als ik wat meer tijd en zin heb post ik binnenkort nog wel een NA in het algemene deel.

Top!
Ik kijk uit naar je review mocht je hem schrijven. Ben zeer benieuwd.

Navitimer 01 Boutique Edition…best mooi.

11 likes

Blij met mijn NA!

5 likes

En dat snap ik. Vette klok man

1 like

Interessant boek?

Dat model ken ik niet. Veel plezier ermee!

1 like

De navitimer 3100
Thanks👍

Bijlezen op zaterdag

8 likes

bordje waarmee je opgewacht wordt op het vliegveld , en een goede, interessante en leerzame week gehad.

Ik ‘denk’ dat we de komende weken / maanden / jaren nog heel veel verandering , nieuwe modellen en vintage op wrist shots gaan zien :wink:

3 likes