Breitling only topic!

Show them

16 likes

Net binnen:

24 likes

Toch niet gewoon gekocht he :grimacing::thinking:

Stoer apparaat Erik​:+1::+1:

1 like

Mooi hoor!

Leuke rondleiding ook meteen door je huis…

3 likes

Mooie klok Erik! Heb er deze week ook eentje gekocht. Toevallig ook een olijfgroen bandje erbij gekocht?

1 like

6 likes

Nope, vind zwart al lastig genoeg te combineren :wink:

Klasse ziet er top uit!

Grappig dat het doosje waarin de colt skyracer komt dan wel weer verschillend is. Ik heb een groen doosje met nummer 11 en de wit/rode strepen zoals op het Breitling vliegtuig zelf. Vind persoonlijk de groene band misschien nog wel mooier staan dan de standaard zwarte band. Blijft een fijne klok met handige bandwissel. Volgens mijn juwelier komt er in 2018 mogelijk nog een gele band uit voor de skyracer.

1 like

Nieuw binnen en te klein :disappointed:

4 likes

Blijft toch wel erg lang aan de pols; twijfelde lang tussen een Chronomat en een Navitimer World.

15 likes

Cool! Bij Jaap vandaan? Bizar licht of niet?

1 like

Ja, van Jaap. Heeel licht ja, je voelt nauwelijks dat je m om hebt

1 like

Heel mooi! Welke kleur heeft de wijzerplaat? Bruin? Ik kan het net niet goed zien…

Klopt, het is een donkerbruine wijzerplaat dat af en toe, afhankelijk van de lichtval, als zwart of grijs lijkt. Had een alternatief op het oog met een zwart wijzerplaat, maar dat model vind ik persoonlijk minder bijzonder. Was wel met stalen band, wellicht een pluspunt, echter was de prijs uiteindelijk fors hoger. Keuzes, keuzes… :slight_smile:

1 like

€280,- voor 1 schakel… totaal mesjokke eigenlijk. Gelukkig hebben ze bij Vossen Maastricht (toppers!) de band gratis opgemaakt, gereinigd en de schroeven voorzien van locktide. En ik kreeg nog wat leuke Breitling spullen mee maar €280,- blijft mesjokke.

Gr. Roel

8 likes

Inderdaad eigenlijk diefstal.
Ik hou me hart vast, heb de mijne ter repartie weg gebracht…

1 like

Denk dat we dezelfde kleur hebben…

10 likes