Breitling only topic!

Juist gelezen op instagram; Georges Kern zei dat breitling een nieuwe clasp aan het ontwikkelen is voor de toekomst. Afwachten hoe deze gaat zijn… Een mooie ratchet?

Ja alleen is die nooit met blauwe wijzerplaat uigebracht…

Mijn absolute favoriet.

2 likes

Dat scheelt slechts 1mm volgens de theoretische gegevens dat die A17360 groter zou zijn dan een A17340 of 45.
Qua dikte bedoel je misschien dan dat ie te groot is voor je?

@ElChueco heel mooi hoor die oudere Colt zonder cijfers, vooral dat opgelegde logo is mooi, net zoals op mijn SO, jammer dat ze dat nu niet meer gedaan hebben op mijn huidige Colt.

1 like

Ja en hij is zwaarder toch?

Het verschil qua gewicht durf ik niet zozeer te zeggen, misschien dat @Flipperkast daar meer over kan zeggen.
Maar ik vreesde ook vooral eerst voor het gewicht maar ze liggen heerlijk op de pols en ik geloof dat ze dat netjes verdeeld hebben.

1 like

Mogelijk weet iemand dit. Ik kwan een SuperOcean A17340 tegen en ik zag dat de indices niet zwart gevuld zijn en Google laat ze voornamelijk zien MET zwart gevulde indices. Hoort dit origineel zo en was dit een keuze als je hem nieuw kocht?

4 likes

Als ik google, kom ik ze alleen maar zo tegen als ik eerlijk ben…

1 like

Met “zo tegen” bedoel je met of zonder zwarte indices?

Ik kom hoofdzakelijk zwart tegen met af en toe zonder zoals deze:

Ik ben in mijn zoektocht alleen maar met de zwarte indices tegen gekomen inderdaad.

1 like

Zou je eens een duidelijk verschil onder elkaar willen zetten?
Ik zie echt het verschil niet eerlijk gezegd…

1 like

3 likes

Jij bedoelt de wijzers?

Dat is spiegeling recht van boven genomen.

Ik kan ook alle cijferd laten verdwijnen met de juiste hoek…

2 likes

Indices is misschien niet het juiste woord. Excuus!

Zie afbeelding:

1 like

Aaah, de bezel…

Das geen zwart, das gewoon vuil.
En die andere die je laat zien, lijkt wat gepolijst te zijn…

Je hoeft hier maar naar boven te scrollen om nog foto’s te vinden waar de cijfers in de bezel duidelijk niet gevuld zijn.

2 likes

Dat bedoel ik inderdaad. Met polijsten zal het zwart op de bezel toch niet helemaal verdwijnen?

Er zit geen zwart in de bezel,
Dat is vuil…

Edit:

Hmm, deze is wel zwart indeed.

1 like

Google eens op dat nummer en klik dan eens op afbeeldingen? Al die Breitlings zijn dus vies?

1 like

Ik vermoed dat er gewoon een jaartal verschil is.
Zo te zien zijn de nieuwere zwart & de oudere blank.

1 like