Breitling only topic!

Dat snap ik.
Dijk van een klok.

2 likes

Dit is onze ex Bouke. Ik mis de seawolf nog af en toe. Ondanks mijn 16,5 cm pols ging dat prima!

4 likes

Twijfel…

8 likes

Wat is de twijfel?

2 likes

Ik hoop dat @Flipperkast bedoelt welke hij vandaag zal dragen want het zijn beiden prachtige horloges, zonde om te verkopen.

1 like

Die SO is een mooike hoor :+1::+1::+1:

2 likes

Afmeting.
41 mm vs 44 mm.
Kan ze allebei wel hebben, alleen qua draagcomfort ben ik er nog niet uit.

2 likes

man schei uit…ik worstel ook nog met hetzelfde probleem.

Toch vind ik mijn SO 42mm, Seiko 42mm nog steeds het beste passen op mijn bescheiden pols.
De Colt 44 kan net hoor maar ik moet er langer aan wennen als ik switch van horloge.

Ik wou de grootste hebben… :blush:

De Colt heeft een glimmende kast toch? Ik denk dat ik de SO net iets mooier en meer in balans vind. Wat is je polsmaat?

De nieuwe superocean 42 zou perfect zijn. Een horloge voor dit bedrag hoort perfect te zijn en mag dus eigenlijk geen twijfel opleveren.

Ik geef het nog even, maar stiekem weet ik het wel…

Op zoek naar een nieuwe SO in 42 mm :sunglasses:

@GMTplus1 17 a 17.5 cm.
Het staat niet gek omdat ik flinke bovenarmen heb; maar draagcomfort van de Colt is gewoon beter.

Het vervelende van dit is dat het ook een kwestie van wennen kan zijn. Vorig jaar had ik precies dezelfde Superocean en dat was mijn favoriet. Ik ben ietwat verpest doordat ik daarna kleiner ben gaan dragen.

Luxe problemen…

5 likes

Ik denk dat SO in 42 een mooie middenweg is. Ik had het vorige model SO in 44, maar die vond ik door zijn dikte groot dragen. Heb nu een Colt in 44, Quartz en die draagt met zijn 11mm dikte prima op mijn 19cm pols.

3 likes

Dan moet je deze niet komen bekijken… :see_no_evil: Deze is een stuk dunner dan zijn voorganger en ligt perfect op de pols qua hoogte. Als je de polsen hebt is-ie perfect. Ik heb de vorige ook gehad en dit model daarna. Dat was een verademing destijds.

1 like

Dat geloof ik graag ja, mijn Colt 44 op mijn 17,5cm pols is kantje boord, maar het kan.
ik denk ook heel eerlijk dat een Colt 42 mij net iets beter zou bevallen.

@Flipperkast idd een luxeprobleem ja…

1 like

Wat weer de ex van @schmeink was… en vervolgens weer :stuck_out_tongue:

Een bewogen leven dat horloge :wink:

1 like

idd mijn ex, nieuw gekocht bij Ace

1 like

Vandaag de nieuwe Navitimer 8 modellen gepast, zowel de 41mm als de beide 43mm Chrono’s. Ik vind ze op de pols toch al mooier als bij de eerste kennismaking op Baselworld. Gelukkig ook nog de bekende Breitling kwaliteit :ok_hand:



12 likes

Is die eerste 41mm? Mooi hoor👌

1 like

Ik weet nog dat je toen zo twijfelde bij aankoop over het formaat :slight_smile:

Inmiddels al 2x mijn ex… de 3e keer houd ik hem echt! :sob:

Ja klopt, de versie op staal is de A17314101C1A1(3900,- bij S&C, op leer 3600,-)

1 like

Haha! Pure haat-liefde. Maar heeft @schmeink deze dan voor de 3e keer?

Als hij weer een nieuw rondje Schmeink - Bikkelpeter - Schoen - Bouke gaat maken, hoor ik het wel!

Die maat slaat natuurlijk ook nergens op. Veel te hoog ook. Maar ik heb daarna de avenger GMT gehad en daar miste ik de hoogte juist. Die was veel te bescheiden.