Breitling only topic!

En niet zomaar een limited… de Frecce Tricolori nog wel!

:ok_hand:
:small_airplane:

Cool.
Otto

1 like

Vandaag eens langs de breitling dealer in de buurt geweest, wou de nieuwe colt wel eens vergelijken met de avenger 2 gmt die al lang op mijn lijstje staat… Liggen toch nek aan nek, maar de avenger wint door net dat ietsje meer ‘bling’ :grin:


En zij aan zij

16 likes

Hoeveel mm is die Colt? Die verrast me juist heel erg

Draagt heerlijk zo hoog zomer :yum:

12 likes

44mm, maar je hebt die ook in 41mm met grijze dial

1 like

Oude logo is zoveel mooier (vind ik) en zou zeker voor de gmt kiezen.

1 like

Idd. De GMT is echt heerlijk

Moet wel zeggen dat de kleur dial van de colt wel mooi is, maar mag meer Breitling

1 like

Zijn echt 2 totaal verschillende horloges als je ze naast elkaar zet. De colt is simpel in zijn eenvoud, valt minder op met zijn matte kast en band. Terwijl de gmt veel drukkere dial heeft (tekst, extra wijzer, groter logo) en een serieus glimmende kast en band. Valt veel harder op rond de pols. Wel een serieuze vingerafdrukken-magneet al dat blinkend, zie je al goed op de foto…

1 like


Met Arabische wijzerplaat…

Krijg het niet gezien, wss omdat ik geen account er heb. Ook wel mooi die Arabische wijzerplaat, in bepaalde lichtinval lijken de cijfers dikwijls zwart :blush:

Cursus zit erop. Afgelopen twee dagen veel zitten kijken of het al tijd was om naar huis te gaan. Nu weer verder met m’n verlof. Proost.

10 likes

Zoveel mooier dan de vernieuwde versie

17 likes

Daar gaat de Colt GMT dan… Plaats maken voor euro’s op de bank. @ zie blauwe!

8 likes

Zolang de chromat er nog is mag die om de pols.

10 likes

Een no brainer natuurlijk!
:wink:

19 likes

Mooi zeg is deze kkeuren!. Ik heb een zwak voor de chronomats.
Deze van jou is gaaf, met opgelegd logo en al. Lekker compleet.

De mijne.

Eens… maar heel eerlijk… het nieuwe logo staat prachtig op dat horloge. Vind hem zeer geslaagd… minder breitling maar dat is wennen nu even. Vind hem geslaagd.

Dat dus.

Moeilijke keuze!

2 likes

Dank je wel, vind persoonlijk het oude logo ook mooier. Ben ook nog niet enthousiast over de nieuwe serie van Breitling.

2 likes

10 likes

13 likes