En dat lieve horloge vriendjes mag hij vinden.
Dit noemen ze toch een Rolex AD? Waar ze voor de goedkoopste prijzen te koop staan
Dit is weer zo’n lekkere zinloze discussie
En dat lieve horloge vriendjes mag hij vinden.
Dit noemen ze toch een Rolex AD? Waar ze voor de goedkoopste prijzen te koop staan
Dit is weer zo’n lekkere zinloze discussie
Ja dat slaat echt nergens op!
Het is toch geen invicta verdomme
Ik wel, je haalt je rolex toch ook niet bij de lucardi
Maar waarom je rolex dan geen topsegment vindt en pp AP en rd etc wel is nog niet beantwoord?
Laat het ons weten, in een later stadium!
Verhuis ze!
zou wel een schok zijn voor sommigen.
Daar is denk ik de prijs range te breed voor.
Natuurlijk bevindt Rolex zich met bepaalde modellen in het topsegment, maar met andere modellen ook weer niet.
Dus je kunt daardoor niet stellen dat het merk Rolex topsegment is.
Weer even naar auto’s ( sorry… ) : Ik maakte het vergelijk met BMW.
BMW heeft met de 7 serie, 8 serie en bijvoorbeeld de M modellen auto’s in het topsegment, maar je kunt toch moeilijk stellen dat een BMW 116i een topsegment auto is ?
Zo bedoel ik het een beetje.
Het merk ( en eigenlijk beide merken in mijn voorbeelden ) zijn te breed om topsegment genoemd te worden.
Mijn idee, en niet meer dan dat…
Maar ga nu echt weg…
Omdat Rolex ondanks dat het geliefd is een massa productie horloge is die van een fabrieksband komt, de afwerking is middelmatig in die prijsklasse. Maar de PR is superieur tov de rest van de merken.
Je kunt het echt niet vergelijken met AP, Lange of VC bijvoorbeeld. JLC en Grand Seiko hebben een veel betere afwerking.
Het is gewoon een Nike.
Laat ik voorop stellen dat ik alle argumenten wel degelijk begrijp en ook hout snijden. Op
Een enkele bmw vergelijking na. (Laten we dat vooral niet doen).
Dan rolex.
Snap ik ook.
Maar is jlc en GS dan topsegment? Of toch eigenlijk net niet.
Ik denk dat de eerste vraag die we moeten stellen is wat verstaan we onder topsegment?
Als ik namelijk het goed lees gaat het om afwerking en bijvoorbeeld handwerk of grote of juist productieaantallen?
Het vreemde is dat al genoemde huizen relatief ook goedkopere modellen hebben en nu komt die ook zeker nog verkrijgbaar zijn tegen lage bedragen. Sommige zelfs net zo duur als een Breitling.
Topsegment is in mijn ogen kijken naar de gehele markt. Niet alleen naar het huidige aanbod op de website van het betreffende huis.
Als je dan een kraak gaat zetten, waarom dan Lucardi?
Inderdaad, er valt daar echt niet zoveel te halen volgens mij
De juwelier aan de overkant was een tijdje geleden al aan de beurt maar die is nu beveiligd tegen ramkraken.
Huis in het topsegment?