Breitling Superocean (Héritage) only

Correctie: jij dwong hem af te staan voor die shoot omdat je fluisterde dat je hem stiekum erg mooi vond. Net als dat de SOH in 38mm formaat de eerste natte horlogedroom was van @anon50762135 zoals hij mij ooit zachtjes toefluisterde.

Ik draag hem zelf vooral als dresser (op mesh natuurlijk) bij afspraken met eigenaren van auto- en bouwbedrijven. De glinsterende ogen, net als bij @HanDavinci toen hij deze graal even om zijn pols mocht doen, zeggen genoeg :kissing_smiling_eyes:

Kijk maar:

10 likes

Jazeker. Nou ja, bijna. De eerste was deze:

Die moeten ze eens in een normaal formaat maken, dan ga ik hem halen.

Maar de Superocean Heritage kwam inderdaad daarna, in mijn Breitling top 3. En die is in 36mm zeer geslaagd.

3 likes

Naar mijn mening nog steeds de mooiste van heel het forum :slight_smile:

2 likes

10 likes

Goeie grutten.

6 likes

:blush:

lang geleden gehad
veeeeeeeel te groot. maar wel mooi

2 likes

Damn, was die van mij als het ware vergeten. Ergens in huis weggestoken en al 6 maanden niet meer gedragen. Nu ik deze mooie foto’s zie, gaat ie de komende dagen terug om de pols

8 likes

In de steek gelaten ex” op de achtergrond…

10 likes

Broertje koos de chrono

7 likes

11 likes

7 likes

Pff, wat is er mis met jou? :thinking: :joy:

Wat een heerlijk klokkie die SuperO en mooie foto’s in dit topic. Veel plezier ermee!

M’n ex. Werkelijk een heerlijk horloge. Misschien toch maar weer eens naar op zoek gaan

6 likes

Heren Superoceanie,

Is de microsluiting van de rubberband van de H ll over te zetten op de mesh?

M’n Superocean 44. Staat te koop, omdat ik iets anders op het oog heb, maar wat een fijn horloge is dit! Zal hem best gaan missen af en toe. !

IMG_20190830_193227|666x500

3 likes

4 likes

Wil je dan de 2 of de originele?

Edit :grimacing: deze had ik hier al eens gepost zie ik nu :see_no_evil:

4 likes