Breitling SuperOcean only … 🏄‍♂️ topic

20 likes

Mijn SuperOcean’s ben er nog steeds heel blij mee en zullen waarschijnlijk nooit weg gaan :smiley:

13 likes

Snap ik , Super duo :yum::+1:

Deze versie alleen even bekeken … ook vet

7 likes

Absoluut :ok_hand:t2:

1 like

De mooiste die er is… Alleen ben bang te groot voor mijn pols. Wellicht toch een Colt chrono quartz zoeken.

5 likes

Die was er al :wink:

ben ik nou bezopen of … :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Gaaf!, persoonlijk vind ik de grijze camo wijzerplaat nog iets mooier.

Of de bronzen versie, jammer dat de bruin/bronze niet in 42mm is. Dat zou mijn voorkeur hebben omdat ik al wat horloges met groen heb. Al zou het lug2lug niet eens zo heel veel schelen denk ik.

Ik heb al verschillende foto’s gezien waar er een mooie patina ontwikkeld is, maar ja, best prijzig voor een horloge met een vrij eenvoudig uurwerk (wat ook een voordeel kan zijn) maar weinig gangreserve.

Bij eventuele verkoop, tja, dat brons is dan voor velen een dealbreaker denk ik, love it or hate it.

7 likes

5 likes

Deze zou ik alledrie best wel eens willen proberen , schitterend :star_struck:

1 like

Idd ook super … zoveel keus :yum::+1::+1:

Daar kan ik vanaf hier natuurlijk niet over oordelen :wink:.
Foto was genomen uit “Breitling the book” , was wat lastig en ik denk dat de blz wat bol stond …
Ondanks dat dat ook echt het enige waar je op reageerde heb speciaal voor je nog even internet foto’s gezocht :grimacing:.

En het model waarvan ik ook hoop dag er weer wat leven in wordt geblazen …

7 likes

dank voor je moeite!

2 likes

I

13 likes

9 likes

Mijn DLC blacksteel :wink: love it!!!

8 likes

Heerlijk horloge dit!

6 likes

7 likes

Ik doe vandaag ook mee :sunny:

5 likes

Heel erg mooi en zat daadwerkelijke te twijfelen of ik dit horloge zou kopen maar ben (persoonlijk) van mening dat het geen tijdloos exemplaar is. Om die reden niet gekocht. Wel een heel erg gaaf horloge!!!

1 like