Breitling verkocht aan CVC

Wat zijn we weer aardig allemaal. Een kater iedereen?

4 likes

Ja, ROI is inderdaad all they care about :smile:
Hopelijk schroeven ze de prijzen 30% omhoog en is m’n eigen Breitling ineens goud waard :wink:

Flut bericht

Gaat dit over Breit ling?

1 like

Het is normaal niet mijn stijl maar ik heb de titel aangepast zodat het de lading beter dekt.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. In de periode dat CVC de Formule 1 bezat is het er ook niet veel beter van geworden. Ik denk dat Breitling beter door een groep kon worden opgenomen. Wat je er ook van vindt, Breitling horloges hebben een duidelijk imago, een rijke historie en een kenmerkende look en dat hoef je niet te grabbel te gooien voor een paar knaken…

1 like

Dan kunnen ze de firma volproppen met schulden en daarna doorverkopen aan de Chinezen. End of a brand.

Die 800 miljoen euro wordt straks bij Breitling op de balans gezet, vervolgens gaat de kostprijs omlaag (minder vakmanschap en meer standaard meuk erin) en gaat de verkoopprijs omhoog. Moet je niet blij mee zijn als Breitling enthousiasteling.

een bronvermelding is netjes als je een nieuwsbericht quote…

1 like

Ben bang dat Breitling een speeltje van eeninvesteringsmaatschappij wordt…

Oei, ik ben benieuwd wat hier van komt. Wel interessant dat PE brood ziet in ā€˜haute horlogerie’, ik ben benieuwd hoe ze de strategie gaan aanpassen.