Breitling vs tag ?

Ik krijg geen plaatje erop.

De COLT van 2014! Nieuwe model. Liefst met rubberen bandje m.i.

Die navigator van Breitling is ook mooi trouwens . Maar wel ´n pak duurder

robsel Schreef:

Ik krijg geen plaatje erop.

De COLT van 2014! Nieuwe model. Liefst met
rubberen bandje m.i.

Bedoel je 1 van deze?

Plaatje linken kun je in FAQ vinden. Of kortweg

Ik heb zelf de tag heuer aquaracer chrono quartz caf1112. Was het eerste ‘serieuze’ horloge dat ik van m’n eigen centen kocht in 2007.
Vind het nog steeds een pracht horloge, en hoewel ik ook Breitling fan ben, zou ik onmiddelijk terug voor de Tag kiezen.

Ik bedoel de bovenste 2
dus niet de middelste

Ja ik twijfel daarom ook sterk! M.i. heeft de Breitling meer ´´imago´´ wat toch meer bij een horloge van de prijs hoort.

Anderzijds worden van Breitling horloges vele replica´s gemaakt. Wat als men denkt dat je met een Chinese Breitling loopt. Loop je mooi voor lul…

robsel Schreef:

Ik bedoel de bovenste 2
dus niet de middelste

Dan de rechter boven, want links is een quartz.

Ja ik twijfel daarom ook sterk! M.i. heeft de
Breitling meer ´´imago´´ wat toch meer bij een
horloge van de prijs hoort.

Gezien de prijsklasse denk ik dat gemiddeld genomen, Breitling een stap hoger ligt dan Tag Heuer. En als je daarmee imago bedoeld, dan klopt dat idd ook wel. Het is maar hoe belangrijk je dat vind.

Anderzijds worden van Breitling horloges vele
replica´s gemaakt. Wat als men denkt dat je met
een Chinese Breitling loopt. Loop je mooi voor
@#$%&…

Ik zou me daar niet druk om maken. Des te beter zou ik zelf denken, omdat je dan niet op je kop geslagen of neergestoken hoeft te worden voor een horloge. Ik hoop dat ze dan maar denken dat het een nepperd is.
Enneh, joke is on them als zij denken dat het een nepperd is.

Rechts boven is de quartz. … :wink:

frenk Schreef:

Rechts boven is de quartz. … :wink:

Argh… dat bedoelde ik. Rechts omdat ie een quartz zoekt.

Foutje, bedankt

De Colt op de rubberband die er op de foto ook op zit (Ocean Racer Black)

Ben geen echte Breitlingfan maar deze vind ik gewoon de betere en mooiere van de 2.

Succes met kiezen.

Groeten,

Noel.

marnix.moed Schreef:

robsel Schreef:


Ik bedoel de bovenste 2
dus niet de middelste

Ik heb d’r nog es over nagedacht, en van de 2 zou ik voor de Tag gaan. Ik vind em mooier en sportief doch luxer ogen dan de Breitling.

Misschien gedacht aan een Omega Seamster Quartz?

De Colt is een leuke klok, maar niet met rubber!

De TAG is ook leuk, maar 2k zijn te veel!

LUWE Schreef:

Misschien gedacht aan een Omega Seamster Quartz?

De Colt is een leuke klok, maar niet met rubber!

De TAG is ook leuk, maar 2k zijn te veel!

Oh nee, niet weer een Seamaster!:wink:

Ik heb een hekel aan drukke horloges. En dit is ongeveer Breitling’s usp. Dus niet mijn merk. De door TS voorgestelde TH vind ik eigenlijk ook te druk. Zou zelf voor die ‘gewone’ Aquaracer gaan. Maar jij wil waarschijnlijk een (quartz?) chrono. Hmmm, moeilijk. Nou, dan toch maar de TH, omdat ik dat een veel leuker merk vind. Succes met kiezen!

Ik zou de voor de colt gaan. Ik merk dat je toch enigzins gevoelig bent voor de status die aan een Breitling hangt, meer dan aan een tag, dus gewoon er voor gaan!

Je moet je zeker niet druk maken of andere mensen zouden kunnen denken dat hij nep is, koop je een horloge voor jezelf of voor mensen om je heen? Ik hoop het eerste…

gschoots Schreef:

Je moet je zeker niet druk maken of andere mensen
zouden kunnen denken dat hij nep is, koop je een
horloge voor jezelf of voor mensen om je heen? Ik
hoop het eerste…

Och, de 1 is meer gevoelig voor t 1 dan n ander. Ik vind die marketing rotzooi met 007 op de plaat dan weer leuk. Zo hebben we allemaal wel onze ‘gebreken’.

Voor dat geld zou ik voor de breitling gaan!

En wat denkt u van deze ?http://www.brandizzi.com/img/resized/a6030a0a5e15963dc456807e77585d9e_WMxfull.jpg

Is wel een automatische, maar kost slechts de helft van deze waar u naar verwijst.