Heel positieve ervaring met @Brodie. Ik heb een vintage digitaal horloge van hem overgenomen voor een mooie prijs. Mijn vijftienjarige dochter is er helemaal happy mee. Vlotte afhandeling, snelle verzending, fijn contact: een heel positieve ervaring.
Aanvulling: nog meer lof voor @Brodie!
Na anderhalve maand stopte het horloge ermee. Bij de horlogemaker bleek het helaas niet meer te repareren. Toen ik dit ter informatie aan Brodie liet weten, reageerde hij direct: hij bood aan het horloge retour te nemen en stortte zelfs het aankoopbedrag meteen terug, nog voordat ik het horloge had teruggestuurd.
Deze geweldige service laat zien dat Kevin niet alleen betrouwbaar is, maar ook volledig achter zijn verkopen staat. Absolute aanrader!
Het is echt oppassen met @Brodie. Je denkt gewoon een prachtige King Seiko te gaan kopen, maar voor je het weet ben je 2 uur verder en heeft het leven in zān volle breedte en diepte de revue gepasseerd.
Ik zeg voor het gezelschap en nog eens
voor het horloge.
Wat een fijne avond was dit. Ik ben blij dat jij haar nu hebt, geniet ervan en heel erg bedankt voor de koffie (), de zeer goede gesprekken en de wederkerige interesse in elkaars horloges!
Ps Ik schaam me haast dat er geen koekjes of chips waren. Had niet verwacht dat het zo gezellig zou worden. Had niets in huis.
Geen zorgen. Deze dadbod kan echt een dagje zonder snacks.