Dat vond ik best heftig en niet aan mij besteed!
Ook niet mijn smaak… is de Oris van een vriend die hem op een natuurlijke wijze, afgelopen 2 jaar (?), laat gaan zoals hij is door het horloge iedere dag te dragen.
Hele tijd geleden met pijn in het hart mijn Hamilton Khaki Field Bronze verkocht, waarna ik dit materiaal toch miste. Het levendige van brons bleef knagen en vaak zat ik te loeren naar de Brons modellen van Tudor. Dit uiteindelijk niet gedaan vanwege de prijs, te grote diameter naar mijn zin, en ontbreken van de wow-factor
.
Vorige week werd ik wel direct uit m’n stoel geblazen, door een reclame van de YEMA Navigraf FSM Bronze. Dus toch maar weer overstag gegaan (mede vanwege 30% korting) en via een paar ferme muisklikken dit prachtige model in huis gehaald. Bescheiden formaatje van 38,5 mm, een geheel bronzen bezel zonder inlay, en een domed saffierglas als een beslagkom. Anyway, welkom YEMA…!! ![]()
Mooie aanwinst,geniet ervan.
Sinds kort deze prachtige Hamilton khaki field mechanical in brons om de pols. Gekocht ter ere van belangrijke mijlpaal. Deze gaat nooit meer weg ![]()
Zeker niet wegdoen idd! Eén van de weinige horloges waarvan ik spijt heb ‘m ooit verkocht te hebben.