Bucket list 2017

Eindelijk een klok vinden voor dagelijks gebruik. Dat is me tot nu toe nog niet gelukt.

Kleine update:

• een horloge kopen bij een AD en zien of dat de meerkosten rechtvaardigt=> was aardig, maar online, betreffende horloge is alweer weg

• een pre-order helemaal uitzitten => is gelukt, maar horloge was vooraf al doorverkocht, nu weer in pre-order want was toch wel mooi

• een workshop horloge techniek of rondleding volgen bij horlogemaker of producent=> nog inplannen: iemand een suggestie ?

• een stabiele blijver vinden door analyse van de aankopen afgelopen periode: wat deed het 'm en wat niet=> gelukt: de Citizen Promaster in ieder geval

• hier veel blijven lezen=> lukt ook aardig als ik de statistieken van mijn profiel zie…

• me niet te druk maken over flipperen, het komt en gaat, ik heb geen grails=> Gaat ook gewoon door

1 like

Dit topic doet mij beetje denken aan Alto’s Adventure…heerlijk spelletje om af en toe een uurtje mee door te brengen :grinning:

Maaruh…over mijn bucket list? Lastig omdat mijn wensen erg uiteen lopen en ook zeer vaak veranderen.

Misschien de belangrijkste…proberen om zoveel mogelijk plezier te hebben van mijn huidige horloge('s) ipv tĆ© snel weer naar iets nieuws uit te kijken of mee bezig te zijn. Cherish the moment…

Verder zou ik toch wel graag een 2e (en eventueel een 3e) horloge erbij willen voor de afwisseling. Ik denk je dan automatisch je horloges meer zult kunnen waarderen als je ze niet meer dagelijks draagt.

1 like

Zie ineens dit opduiken wellicht iets om de bucketlist mee af te strepen?
http://www.ablogtowatch.com/jaeger-lecoultre-heritage-gallery-museum/

1 like

Bandjesswapper aanschaffen en bandjes kopen.

2200,- sparen zonder tussentijdse impulsaankopen en
en vervolgens de "… " aanschaffen?

Even de bucketlist er weer bijgepakt, er is geen moer van terecht gekomen! :speak_no_evil:

2 likes

't Is echt nog te vroeg voor een evaluatie. Nog zeeƫn van tijd!

In ieder geval deze…

4 likes

De Promaster is ook al weer weg?

Ik zie dat ik zelf al wel geslaagd ben voor 2017 :sunglasses:

Ja, ook weer vertrokken :grin:

1 like

Weinig op de lijst. Net een huis gekocht en vol gas aan het verbouwen. Het geld dus hard nodig voor andere zaken dan horloges. Mijn G shock doet wel leuk z’n werk dezer dagen.

3 likes

Geeft niks, van mijn lijst is ook weinig terecht gekomen :grin:

Deze staat op de lijst…Weet nog niet wanneer ik de trekker ga overhalen…

4 likes

Gezien de topic titel, denk ik uiterlijk december :wink:

Dat kan best kloppen want 12 december wordt ik 50 jaar. :smiley:

1 like

@Dreski Gefeliciteerd, AndrƩ :birthday::wine_glass::cake::beer::grinning:

3 likes

Hieperderpiep!!!

Scherp!

1 like

De ā€˜Swiss made’ is er gekomen met de Tissot prs 516 ( exit 2018) en normaal ging er een workshop horlogetechniek zijn, maar was op laatste moment niet door gegaan. Dus al bij al redelijk juist mijn voorspelling :slight_smile:

Hahahaha dank u allen. toen ik opstond voelde ik me 60 maar dat is weer bijgetrokken gelukkig.:wink:
en mog even wat foto’s natuurlijk.

4 likes