Lug width van 22mm en geen schroefkroon is ook niet nodig.
Maar als je een Skx007/009 heb gehad voelt het toch een beetje net niet.
Deze SRPD61K1 heeft een Lug van 20mm .
Als je een 5 hebt met 42mm kast dan is de band inderdaad 22mm
Nog een idee wellicht Zodiac Seawolf?
Wat is je budget overigens?
Zo te horen heb je een behoorlijke wensenlijst
Al eens naar een Hulk gekeken?
Dat dan net weer niet maar dronken omvallen zou een optie kunnen zijn . Onzin natuurlijk voor mij zou het om een horloge gaan waar ik verder echt geen omkijken naar heb zoals tijdens het sleutelen vissen bbqen. In de zomer rij ik ook veel scooter. Dat schokken lijkt me voor geen enkel horloge goed.
Dit misschien?
Dan koop je toch een goedkope duiker met quartz uurwerk van Seiko, Oriënt of Citizen. Die kunnen dat wel hebben denk ik.
Er zijn al wel een paar leuke voorbij gekomen.
Deze zou ik adviseren. Die 42mm is erg misleidend qua specificatie. Persoonlijk vond ik hem meer als een 39 of 40mm model dragen, zeker in vergelijking met mn Landmaster. (Welke werkelijk 39mm is)
Hier de groene landmaster en mn quartz versie van de blauwe ny0040
???
???
Prachtig maar budget beater ?
Nou heeft iedereen een eigen budget natuurlijk 🤷
Beats a big hole in my budget iig
Die is er ook met een blauwe plaat hoor
Met dit horloge hoef je niet voorzichtig te doen. Kan echt wel wat hebben en natuurlijk heel goed waterdicht. Dus lekker mee zwemmen, varen, snorkelen en duiken. Perfect vakantiehorloge, weet ik uit eigen ervaring. En je kunt ook eventueel op zoek gaan naar een gebruikte. Nog betaalbaarder en de eerste gebruiksspoortjes zitten er al op. Sowieso lekker zorgeloos op vakantie met een Squale!
Geheid glimlachen met dit horloge, lekkere kleurtjes en je kunt hem als je gaat zwemmen met een gerust hart op de klapstoel pleuren.
Duizend euro is geen budget beater he
Dit is de ultieme zomer beater