Het eerste wat in mij op kwam was een Casio Duro, naar mijn mening een erg mooie duiker en ook nog binnen de prijsklasse.
Er is een gegadigde vóór je.
Maar bovendien zit een ‘leuke snelle deal’ er niet in. Dan zou ik 'm gewoon houden…
Casio GW-7900? Rond de 100-150 euro, tijdfuncties zat zoals op elke G-Shock, getijdetabel en maanstanden (leuk voor bij het strand). Waterdicht, stevig, niet te groot ook.
Anders een Casio F-91W, minimaal bedekt oppervlak aan de pols, dus geen grote witte plek bij thuiskomst die niets van de zon gezien heeft.
Da’s ook een mooi model idd!
Of deze. Mooi model, niet te duur…
Dit horloge veelvuldig gespot op mijn laatste vakantie naar de Dominicaanse republiek
Ben er zelf ook nog niet uit, zn kinetic is altijd een goede keus
Citizen eco drive is denk ik ook een serieuze optie
Een steinhart zie ik tussen de wijzers door? En waarom die?
Sluit ik me bij aan @Trinacria! De Casio 5610 is een héél erg fijn horloge, een alleskunner met een klassieke uitstraling. Oh enne, je kunt er evt. ook mee de ruimte in - mocht dat je vakantiebestemming zijn - want de Casio 56xx is ook nog eens NASA Approved…
Veelzijdig en stevig horloge. Maar…euh…hoe zeg ik het tactisch… Zoooo lelijk! De uitstraling hoeft overigens niet echt de doorslag te geven hoor. Maar ze zijn er zeker niet in andere kleuren bijvoorbeeld?
oké, oké… zoek het dan maar lekker zelluf uit.
Andere kleuren? Ja hoor, je kan het plastic vervangen door ander (gekleurd) plastic. Dus.
Dezelfde functionaliteiten in een ander jasje zou al wat zijn. Maar ik sluit deze nog niet uit
Even snel voor je op Google gekeken, …
…topje van de ijsberg. Via eBay/Ali etc. kun je zo’n beetje alle kleuren kasten/banden scoren die je hebben willen.
Over lelijk gesproken?!
Waterproof tot 300 m, ETA 2893-2 uurwerk, robuuste uitstraling, goed draagcomfort. Wat wil je nog meer…?
Wat denk je van de Casio AE-1200WHD-1AVEF. Afhankelijk van waar je terecht komt, te vinden rond de plusminus 40 euro. Hou je geld over voor een lekker diner en hij heeft alle tijdzones die je nodig hebt + gave wereldkaart zodat je kan aanwijzen waar je vandaan komt (met een naaldje ofzo misschien )

Ajaj. Wordt er niet beter op
Vooralsnog neig ik naar een SKX7. Keek ook naar de 13 maar die lijkt erg klein