punt 2: helemaal eens. Waarom die merken van de grote stationsklokken blijven maken is mij een raadsel
Omdat er een GROTE markt voor is…
Hmm ik denk dat dat toch stilletjes aan aan het veranderen is hoor…
Dit dus.
Als ik zo om me heen kijk…
Maar ook de jeugd blijft gecharmeerd van grote klokken, zelfs de dames.
Ik heb vandaag 50mm om de arm.
Ok man.
reactie
Jullie Nederlanders kunnen zo zalig droog zijn.
Ben idd erg gecharmeerd van deze klok. Vraag me wel serieus af hoe kwetsbaar het glaasje is dat zonder bescherming boven de bezel uitsteekt.
Maar mijn oog blijft getrokken worden door deze klok.
Grtz.
dat roept men inmiddels al een paar jaar.
deze is overigens goed te doen op een kleinere pols, voelt niet als 45mm voor mij (en ik ben me een partij een zeurpiet als het om grote klokken gaat… )
Op Bandrbands sierra olive
En de stalen versie is ook niet verkeerd.
Racing geprefereerd
Mooie foto!
Ik las in een review dat de lugholes van de versie met de stalen band dichter bij de kast zitten dan bij het model met de leren band. Kan jij dat bevestigen?
Naar het schijnt zitten de lugholes inderdaad op een andere plek bij de versie met stalen band. Met als gevolg dat je niet op de ‘gewone’ versie een stalen band kunt zetten en op de stalen band versie alleen met speciale pushpins leren bandjes dragen.
Ik heb de stalen band versie in de plakkertjes gelaten voor de volgende eigenaar dus heb het niet zelf bekeken.
Ok, thanks
Ik zou denken dat het aanpassen van de endpieces makkelijker is dan twee verschillende kasten leveren, maar Bulova heeft er vast een goede reden voor.
De pusbars zitten bij de stalen versie idd erg kort op de kast. Des-ondanks-en-niet-al-temin kan er wel een lederen band op die niet al te dik is, met veel geduld en gefriemeld. Maar lekker makkelijk is anders
De reden voor mij om m te flippen