Heb jij de taak van RLC overgenomen?
Zeker niet. Was alleen een vraag meer niet
Jammer, ik mis hem zo hier.
Dat ging niet over het horloge.
Volgens Armband Uhren catalog kost ie € 60.000 en € 90.000 in platina.
Wel enorm knap gemaakt. Dank voor het delen
Ik hoorde ook rond de 5 minuten:
10 stuks, 440k per horloge.
Waar ging het dan over?
Waar is die QR code voor ?
Is die op vakantie.
Even los van het feit dat ik nog nooit een Bvlgari horloge heb gezien wat ik niet vrij lelijk vond vind ik dit soort oefeningen in dunheid wat ridicuul. Een horloge zonder enige vorm van diepte? Tja. Mijn goldilocks zone voor acceptabel ontwerp ligt tussen de minimaal 8 en maximaal 13mm, waarbij 9-11 voor mij optimaal zijn.
Kolderiek dun is net zo erg als kolderiek dik. Wat me wel interesseert is hoe het zit met de betrouwbaarheid van het uurwerk op de lange termijn. Dus technisch zeer zeker te respecteren, maar qua ontwerp echt verschrikkelijk.
Dat is het eerste dat door mijn gedachten schoot
En toch zou ik best zo’n Corum Big Bubble willen. Gewoon voor de leuk.
Ik ben het niet met je eens:
De dunne kast maakt het ontwerp hier stijlvol en verfijnd in mijn ogen, los van het feit dat het technisch een hoogstandje is.
Hoe uit zich dat? Zeer lange ondehouds-intervallen, absurd lange gangreserve, bijzonder goede accuratesse of een uitzonderlijk robuuste specificatie?
Uiteraard uit zich dit in een bijzonder dunne kast.
Het is simpelweg heel knap dat een manufacture een mechanisch uurwerk kan maken dat zeer accuraat is en zo plat.
Vind em ook top, mensen werken zich in het zweet om dun te worden dus dit snap ik helemaal
Leuk dat deze zo plat is. Mooie technische prestatie. Maar ik vind het verder een lelijk horloge.
Ik vind hem geweldig, hoe platter hoe beter, jammer van de prijs…🫣wat is het platste mechanische horloge onder de 5000 euro??