By night

Tot op een minuut of of 2-3-4 (afhankelijk waar de wijzer staat) kun je aardig nauwkeurig aflezen, het is even wennen, maar het is heel goed te doen.

2 likes

Gezien de pauselijke uitstraling van de avatar en de algemene teneur van veel tussenkomsten van FACT zouden we hier “fate” niet beter als “geloof” ipv als “lot” vertalen?Is de paus trouwens ook niet onfeilbaar?Als er nog banvloeken worden uitgesproken heb ik het nu wel zitten denk ik,want net beginnen de kerkklokken te luiden.

FATC bedoel je.

On topic, nog niet eens ‘by night’, Dan zou je wellicht lasogen krijgen:

9 likes

Zo gaaf die Vertex :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

En de Fortis.

Bij beetje licht.

En totaal donker…

4 likes

Certina bij beetje licht

At night.

1 like

Ftfy :sweat_smile:

1 like

Mooie vette blokken lume, dat. Hulde.

1 like

Ho, netjes. Beetje te hard proberen surfen op het Dirty Dozen gevoel voor mij misschien maar wel leuk. Sub second, leuke ring, geen poespas en dikke vette lume balken :+1: En ja, speaking of,

Volledig te begrijpen. Ik heb mezelf na de laatste autobahn cannonball run moeten beloven hem niet meer om te doen voor die trips want de ogen bleven er onbewust naar afdwalen. :see_no_evil:

Ik heb kleinere polsen dan de jouwe dus ik hoop heel (héél) hard dat ik dat gevoel niet ook ga krijgen. Het zou plots de eerste keer zijn dat ik een ex echt zou missen dan. :grin:

Zou je mij een plezier willen doen en hem echt in het donker willen laten zien.
Daar ben ik echt heel erg benieuwd naar…
Als je dit wil doen alvast hartelijk dank voor de moeite.
Zou graag zien hoe dit is met de Vertex…

1 like

Dat depends on if you are like een influencer of niet. If you are, dan ben je allowed to mix engirsh en dutch if you know what i mean you know.

1 like

@Roedolf, sorry, het heeft even geduurd, 6 weken op vakantie, kluisopslag, maar, bij deze:

2 likes

Nu nog een stukje krant erbij om te kunnen lezen :rofl:

1 like

Leuk idee @Galf:

4 likes

Harstikke mooi en supertof, WOW :heart_eyes: :star_struck:
En thanks voor de moeite :+1: :+1:

1 like